پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

لباس کار اورکت

پیشنهاد شرکت های مهندسی:
کار در هوای سرد برای کارگران بسیار سخت و دشوار است بنابراین خرید اورکت مناسب این مشکل را حل می کند.
این اثر هنری ساخت ایران و محصول شرکت کوهر است. به لطف استفاده از لایه داخلی فایبرگلاس می توان از لباس کار زمستانی در محیط های باز به خصوص در فصل زمستان استفاده کرد.
ظاهر محصول:
جنس پارچه.
جنس این محصول پارچه نخی می باشد. نسبت پنبه و پلی استر استفاده شده 80:20 است. جنس این پیراهن ضخامت مناسبی دارد و پوششی گرم در اختیار پوشنده قرار می دهد.
همچنین به دلیل استفاده از پارچه پررنگ، این محصول پس از استفاده طولانی مدت دچار چروک نمی شود. پارچه کجراه قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد و پس از شستشوی مکرر پژمرده نمی شود.
دوخت:
به طور معمول، اکثر کاربران سکشنال از مشکل پارگی درزها شکایت دارند. به اطلاع این دوستان میرسانم که این محصول دارای دوخت دوسوزن در تمامی قسمتها از جمله ناحیه زیر بغل می باشد.
پوشش داخلی:
اگر به نمونه های مشابه این محصول نگاه کنید متوجه می شوید که در برخی از آن ها از فضای داخلی تنها در قسمت بدنه کار مهندسی استفاده شده است اما در این محصول در تمامی قسمت ها مانند بازوها، بدنه و. حتی در گردن.
این آستر که لایکو نیز نامیده می شود، کاملاً با الیاف پشم شیشه پوشانده شده است، درزهای آن الماسی شکل است و به طور مرتب در تمام قسمت های محصول دیده می شود. این الگوی دوخت باعث می شود الیاف به صورت یکنواخت و یکنواخت در تمام قسمت ها پراکنده شده و از جمع شدن آنها در قسمتی خاص جلوگیری کند.
ZIP
زیپ ها انواع مختلفی دارند و در اندازه های مختلفی تولید می شوند اما زیپ های زیپ و زیپ معمولاً دنده 5 و در نهایت دنده 7 هستند که در لباس کار و اورکت استفاده می شود. زیپ های به کار رفته در این محصول سایز 5 بوده و در برابر پارگی بسیار مقاوم است.
همچنین یک لایه کتانی در بالای تشک تعبیه شده است که وظیفه محافظت از تشک را بر عهده دارد.
تعداد جیب های استفاده شده:
این ژاکت دارای 6 جیب می باشد
یک جیب در لایه داخلی
5 جیب در لایه بیرونی
جیب خارجی: یک جیب سینه، 2 جیب جیب و دو جیب فیله.
جیب داخلی: جیب داخلی برای نگهداری وسایل مهم مانند تلفن، کیف پول و اسناد طراحی شده است.
Orket Work Engineering Orket Work Engineering
ویژگی های دیگر:
سر آستین و جیب پشتی بسته و از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.
وجود طناب گتر در قسمت پایین کمر لباس برای تنظیم سایز کمر
وجود کلاه متصل با زیپ، با آستر پلی استر و قابل جابجایی. شما مجموعه ای از کلاه ها دارید
پوشش داخلی Orect به هم چسبیده است و نمی توان آن را جدا کرد.
وجود لایکو اتر در آستین
وجود تسمه پوششی در قسمت کمر برای جلوگیری از ورود باد
استفاده:
شهرداری
ساخت و ساز
مراقب
نظامی
استفاده ی شخصی
اندازه و نحوه سفارش:
مانتو پارچه سبز در سایزهای M تا 2XL موجود است و به صورت تکی یا عمده قابل سفارش است. لازم به ذکر است این پروژه دارای نمونه سبز رنگ نیز می باشد که با کلیک بر روی این لینک می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

لباس کار سندبلاست

لباس کار جوش آرگون
لباس جوش آرگون به لطف الیاف مورد استفاده در تولید پارچه در فعالیت هایی مانند جوشکاری، ایمنی پوشنده را فراهم می کند. پوشیدن لباس کار خطرات ناشی از مشاغل مختلف را کاهش می دهد، بنابراین هر لباس کار باید با شرایط خاص مخصوص به آن شغل انتخاب شود.
این یونیفرم جوشکاری به صورت یک تکه طراحی شده است، راحتی و آزادی عمل فوق العاده ای را ارائه می دهد و به راحتی قابل جدا شدن است.
این کت و شلوار جوش آرگون قرمز رنگ است که تیر جوش را جذب کرده و از آسیب به بدن فرد جلوگیری می کند.
این لباس کار یک تکه از الیاف 100% پنبه، مقاومت حرارتی بالا و وزن سبک، تبادل خوب حرارت بدن با محیط، راحتی و الگوی استاندارد، مناسب برای استانداردهای جوشکاری می باشد.
این لباس قرمز جوشی دارای یک جیب زیپی روی سینه و دو جیب جعبه ای در زیر پیراهن و بسته شدن زیپ و روبان متصل می باشد.
نواری در قسمت کمر وجود دارد که می توان آن را چسباند و با توجه به سایز فرد، لباس های جوش آرگون را اندازه گرفت.
برای تقویت محل درز، با نخ مقاوم به صورت دوخت بدوزید.
کت و شلوارهای جوش آرگون در سایزهای M تا 2XL تولید می شوند و مناسب برای استفاده در پروژه های نفت و گاز، پتروشیمی، ساختمانی و راه سازی، معدن، خودرو و مهندسی مکانیک، جوشکاری، آهنگری، تعمیرگاه ها، فرودگاه ها و ... می باشند.
لباس کار
لباس کار سندبلاست یک لباس محافظ است که اغلب در صنایع سنگین، معدن، راه آهن، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود. از این لباس برای جلوگیری از صدمات وارده به بدن کارگران استفاده می شود.این لباس بیشتر ضد باد و آب بوده و از پارچه های مقاوم ساخته شده است. همچنین برخی از مواد مانند لایه های پلیمری، PVC و PU نیز برای ارائه بهترین محافظت ممکن در برابر خطرات مختلف استفاده می شوند.
لباس سندبلاست برای محافظت از کارگران در برابر خطراتی مانند ذرات ریز، مواد شیمیایی، گرما، باران و باد طراحی شده است. اجزای اصلی این لباس لباس، کلاه، دستکش و کفش است. این پوشش شنی محافظت بیشتری در برابر خطرات مختلف ایجاد می کند.
بعلاوه به دلیل طراحی و موادی که در ساخت آن به کار رفته است، لباس های بلاستینگ به کارگران کمک می کند تا در شرایط سخت و خطرناک راحت تر نفس بکشند و از بیماری ها و آسیب های مفصل ران جلوگیری کنند. از سلامت و ایمنی کارگران محافظت می کند و به بهبود کارایی و کیفیت کار در صنایع مختلف کمک می کند.
مشخصات فنی لباس سندبلاست
ممکن است عده ای فکر کنند انجام کار باعث رنج و عذاب افراد در کار می شود، اما چنین باوری صحیح نیست. زیرا فعالیت بدنی بالا مستلزم استفاده از لباس است. با استفاده از مانتو کار به راحتی می توانند تمام قسمت های بدن خود را بپوشانند و در محل کار نیازی به لباس های دیگر ندارند.
این لباس را می توان در ساندباکس، گلخانه یا ته اجاق استفاده کرد، این لباس را می توان در دو طرح یکی با طرح تمام چرم و دیگری با طرح کتان به جای دوخت چرمی دوخت.

لباس کار چگونه تولید می شود؟

نحوه شروع ساخت لباس + آموزش کامل ساخت لباس کار
راه اندازی یک کسب و کار
چگونه شروع به ساخت لباس کنیم + راهنمای کامل ساخت لباس
نوشته شده توسط روچی، 2 سال پیش 454 11 دقیقه خواندن 102085
این مقاله راهنمای جامعی برای تولید پوشاک و پوشاک محسوب می شود. ما از ابتدا و اصول تولید پوشاک تا مدیریت، توسعه و بازاریابی در کنار شما خواهیم بود و منابع مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم، سپس به نکات مهمی می پردازیم که هنگام راه اندازی یک کسب و کار تولید پوشاک باید رعایت کنید، پس با ما همراه باشید…
موضوعاتی که در این صفحه روچی می خوانید:
مراحل و الزامات عمومی برای تولید پوشاک
شرایط شروع تولید لباس به طور کلی
1- هدف را انتخاب کنید
2- برنامه ریزی و تحقیق
3- شرط مهم شروع تولید پوشاک
4- اخذ مجوزهای مربوط
5- استخدام
6- مدل، برش و نمونه
7-اقلام اولیه و ضروری یک کارگاه کوچک را آماده کنید
ابزار و ماشین آلات
برخی از ابزارهای رایج و غیر حرفه ای
تعدادی تجهیزات خاص
8- مشتریان و بازار کار
هزینه های تجهیزات
اصول اولیه طراحی لباس
ایجاد یک تولید کوچک پوشاک
ویژگی ها و الزامات عمومی برای تولید لباس
اولین قدم این است که تکلیف خود را با خودتان روشن کنید: چرا می خواهید تولید لباس را شروع کنید؟ برای موفقیت در تولید لباس، اولین معیار شما کسب درآمد نیست، زیرا در این صورت ممکن است نتوانید آنطور که باید موفق شوید و پیشرفت کنید. تولید پوشاک فراز و نشیب های زیادی دارد و نیازمند صبر و حوصله است و بالاتر از آن شور و حوصله می خواهد. پیشنهاد می کنیم ابتدا به فکر ضرر باشید و خود را برای رویارویی با مشکل آماده کنید.
اصول اولیه برای راه اندازی تولید عمومی پوشاک
هدف از ایجاد یک تولید پوشاک را تعیین کنید
برنامه ریزی و تحقیق
مکان، تجهیزات و لوازم مناسب را تهیه کنید
از اتحادیه کارگری جواز کسب بگیرید
استخدام
الگوها، برش و نمونه برداری
پردازش مواد خام
بازار یابی
1-تعیین هدف
اولین قدم در ایجاد یک کسب و کار پوشاک، تعریف یک هدف است. هرکسی که می خواهد یک تجارت پوشاک راه اندازی کند ابتدا باید از خود بپرسد که چرا می خواهد یک تجارت پوشاک راه اندازی کند.
خدمات تولید پوشاک
اگر پاسخ این سوال تنها کسب درآمد در این حرفه باشد، به این معناست که این فرد علاقه چندانی به حرفه تولید پوشاک ندارد و این مشکل می تواند در همان ابتدا برای او مشکلاتی ایجاد کند، زیرا اگر کسب و کار راه اندازی شود تنها هدف کسب و کار کسب درآمد از تولید پوشاک است و این پیشرفتی نیست که باید انجام شود.
2- برنامه ریزی و تحقیق
بعد از اینکه هدف را برای شروع تولید لباس مشخص کردید و ضررهای احتمالی را پیش بینی کردید. اکنون زمان برنامه ریزی برای ورود به این عرصه است. آیا می خواهید هنگام شروع یک تولید لباس، برند خود را داشته باشید یا سفارشات مشتریان را بپذیرید؟
توصیه می‌کنیم هر دو را انجام دهید تا بتوانید در ابتدای کسب‌وکارتان از مشتریان سفارش بگیرید، سپس با پیشرفت کسب‌وکارتان به تدریج برند خود را بازاریابی کنید.
اما نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در بررسی این لباس ها اعم از زنانه، بچه گانه، مردانه و ... باید مشخص کنید که برای چه نوع لباسی در بازار هستید، قصد استفاده از چه نوع لباسی را دارید؟ لباس ها؟ ? آیا تصمیم به تولید پوشاک زنانه دارید؟
3- مکان، شرط مهم شروع تولید پوشاک
در حین اجرای این فعالیت با مواردی مواجه می شوید که فکر نمی کردید مهم باشند. محل کارگاه تولیدی مشابه این موارد است که باید به صورت جداگانه بررسی شود. مثلاً تولیدی که از همکاران و بازار کار دور است نباید از کارگاه ها و مشتریانش توقع زیادی داشته باشد. دوستانی بودند که با رفتن به جای دور و نامناسب نتوانستند به کار خود ادامه دهند. برخی از نکاتی که در انتخاب مکان باید در نظر گرفته شود به شرح زیر است:
سعی کنید یک صندلی نزدیک به همکلاسی های خود انتخاب کنید. (دلایل زیاد)
مکان شما یک آدرس دارد
مکانی را انتخاب کنید که می دانید برای مدت طولانی بایستید (تعویض بسیار بد است)
عرضه مواد و حمل و نقل در محل خود را تجزیه و تحلیل کنید.
یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب آن مکان، کارکنان با تجربه در هر محله است.
از وب سایت های دارای مجوز برای جلوگیری از بسیاری از مشکلات استفاده کنید.
امنیت سایت نیز موضوع مهمی است.
برای آشنایی با تجهیزات ایمنی فردی و لباس کار از فروشگاه ایمن صنعت ایران دیدن فرمایید.

انواع لباس کار آتش نشانی

انواع لباس کار آتش نشانی
لباس در معرض آتش سوزی:
انواع لباس های آتش نشانی شامل لباس هایی است که توسط آتش نشان ها برای مقابله با آتش سوزی و تعامل با آتش نشانان استفاده می شود، از جمله کلاه، شلوار، پیراهن، دستکش بلند و چکمه های کامل. فایبرگلاس نمی سوزد، هسته این نوع از الیاف داغ ساخته شده است.
لباس برای عبور از آتش:
در بین لباس های دیگر برای آتش نشان ها فرمی برای ورود و عبور آتش مشخص می شود که جدا نیست و به صورت سر، روسری و دستکش جدا هستند. ضد شعله و غیر قابل استفاده
لباس های ضد رطوبت رسانای الکتریکی:
همانطور که در ابتدا گفتیم، کار آتش نشان فقط خاموش کردن آتش نیست. این محصول از رطوبت و حفاظت الکتریکی در بین انواع لباس ها محافظت می کند. این محصول برای محیط های مرطوب و محیط های اسیدی مناسب است. و از بدن در برابر برق گرفتگی محافظت می کند، در نتیجه آتش نشانان را از برق گرفتگی محافظت می کند. ذخیره سازی.
آتش یک مفهوم رنگی یکنواخت است
یونیفرم های آتش نشانی در رنگ های مختلفی تولید می شوند که هر کدام معنای خاصی دارند.
فرم کپسول آتش نشانی
لباس آتش نشان همان چیزی است که این افراد هنگام حضور در ایستگاه آتش نشانی می پوشند. هدف این یونیفرم ساماندهی پوشش افراد این سازمان است. برخی از یونیفرم ها خواصی مانند مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش دارند. Nomax استفاده می شود.
ویژگی های لباس آتش نشانان
عدم ورود رطوبت
مقاوم در برابر اجسام تیز
وزن دقیق آن حدود 2400 کیلوگرم است
لایه داخلی باید تعریق را کاهش دهد
طراحی به روش های مختلف
یک جیب در بیرون برای وایرلس وجود دارد
گرما را منعکس کنید و نخ های نسوز بسازید
خرید لباس آتش نشانی با قیمت عالی
لباس آتش نشان به عنوان تجهیزات شخصی آتش نشانان نقش مهمی در عملیات اطفای حریق ایفا می کند، لباس علاوه بر مقاومت حرارتی بالا باید دارای عملکردهایی از جمله نفوذ ناپذیری در برابر آب و مایعات، پوشش آسان و ... باشد. همچنین برخی از لباس ها مقاوم هستند. مواد ذوب شده مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی و ... ایمن تیار عرضه کننده انواع لباس آتش نشانی و لباس کارکردی آتش نشانی محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شما عرضه می کند.استفاده از کلاه ایمنی برای کارگران احتیاج  می باشد.
اجزای لباس ضد حریق
آتش نشان
برای راحتی آتش نشانان، آستین لباس های آتش نشانی از مواد بافته شده مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. این آستین ها با لایه ای از پارچه الیاف آرامید پوشانده شده اند.
rcovernrlg
الیافی که لباس های آتش نشانی از آنها ساخته می شود خاصیت ضد آب دارند. برای عایق بندی بیشتر لباس، یک لایه مقاوم در برابر رطوبت روی الیاف متاآرامید اعمال می شود. معمولاً لباس هایی که در معرض رطوبت هستند، سرآستین های شلوار و پیراهن دارای روکش ضدآب هستند که آنها را در برابر حرارت Pu مقاوم می کند.
کلوپ شبانه
اگر بخواهیم دلیل استفاده از نوارهای شب فسفری و نقره ای با زیرانداز کولار در لباس آتش نشانی را بدانیم، باید دلایل دید بهتر آن را پیدا کنیم. نقره ای در روز و رنگ های فسفری جلوه زیبایی در شب ایجاد می کنند، جالب است بدانید که این رنگ های شب عمدتا برای لباس های تیره استفاده می شود.
بست لباس آتش نشانی
زیپ های مورد استفاده در لباس های ضد حریق باید در برابر سایش و ذوب شدن در دمای بالا مقاوم باشند. زیپ فلزی از استیل 316 با صفحه برنجی ساخته شده است که علاوه بر دوام بالا، تحمل قابل توجهی در دماهای مختلف نیز دارد.