پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

لباس کار پاور

لباس کار پاور در رنگ های آبی سرمه ای، نارنجی و خاکستری-نارنجی موجود است، جنس این لباس کار 70% پنبه و 30% پلی استر می باشد. دارای یک سینه - لباس آتشین دارای کمر نرم و یک جیب تمیز است. ابزارهای برقی با دو سوزن دوخته می شوند، بنابراین لباس ها محکم هستند، این ابزار در سایزهای M - L - XL - 2XL - 3XL موجود است. دست و پا در یک یا دو لباس کار را برای وسایل آتش نشانی بشویید: لباس های کتانی بسیار مقاوم هستند. یکی از مزایای لباس های کتان این است که به راحتی قابل شستشو هستند، برای از بین بردن لکه این لباس ها از مواد شوینده و دمای مناسب و با توجه به رنگ مواد و اندازه آن استفاده کنید. مشکی است، از آنها استفاده نکنید، از آب گرم اجتناب کنید زیرا آب گرم رنگ لباس شما را تغییر می دهد.
اگر در حین کار و فعالیت های صنعتی خود از ابزار مناسب استفاده کنید، نه تنها کار خود را به درستی انجام می دهید، بلکه از ایمنی و سلامت خود در حین کار نیز مراقبت خواهید کرد. اکنون این ابزار ایمنی می تواند عینک ایمنی، کلاه ایمنی و غیره باشد. علاوه بر همه اینها، لباس کار یکی از الزامات اصلی PPE است. کاربران صنعتی قسمت زیادی از بدن خود را با لباس کار می پوشانند، بنابراین محصول امروزی لباس های کار با کارایی بالا است. با تعداد زیادی جیب و مواد شگفت انگیز، این می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای هر صنعتی باشد.
طراحی خشن و مدرن این محصول همراه با استفاده از بهترین مواد اولیه (نخ، پنبه، دکمه و ...) باعث شده است که هنگام پوشیدن این لباس کار از محافظت خود اطمینان کامل داشته باشید. کتان تمام نخ ها دارای 3 خاصیت بسیار مهم هستند:
این پارچه منجر به استفاده از لباس کار در صنعت جوشکاری می شود.
کتان تمام نخ پارچه را بسیار نرم می کند.
کتانی سبوس دار نسبت به سایر پارچه ها عمر طولانی تری دارد.
یکی دیگر از ویژگی هایی که این لباس را محبوب کرده است استفاده از پارچه کوردورا در قسمت پایین آن است. اگر به تصویر محصول دقت کنید متوجه خواهید شد که پارچه دقیقا در آسیب پذیرترین قسمت پارگی نصب شده است.
دوخت قوی لباس کار یک تکه:
قسمت های مستقیم دوزی شده لباس کار ممکن است دارای دوخت سه سوزن و قسمت های دیگر دو سوزن باشد. نخی که برای دوخت این لباس کار استفاده می شود، نخ دلاری است. این نخ تماما از پلی استر ساخته شده و از آنجایی که دو بار بافته می شود به راحتی پاره نمی شود.
نکته دیگری که در مورد قسمت دوخت این لباس باید به شما بگویم دوخت الیک است. دوخت الیک یک نوع دوخت ضخیم و قابل تکرار است که برای اتصال درزها و پارچه ها به یکدیگر استفاده می شود. الیک دوخت و درزهای لباس را کاملا به هم وصل کرد.
تعداد جیب های لباس های انرژی:
در قسمت بالای این محصول دو جیب اصلی به صورت پاکت تعبیه شده است. همچنین برای این قطعه یک جیب مخفی و 2 جیب اتوماتیک در نظر گرفته شده است. شلوار این ژاکت دارای 2 جیب اصلی با طرح نمدی در جلو و 2 جیب در پشت شلوار می باشد.
همچنین یک جیب دوتایی بالای زانو وجود دارد. اما چند کیسه باقی مانده است. 2 جیب مخفی با روکش زیپ در قسمت ران شلوار وجود دارد که می تواند محلی برای قرار دادن وسایل شخصی مهم باشد. و در نهایت یک جیب مورب ساخته شده از کوردورا برای دسترسی سریع به ابزار قرار داده شده است.

اقدامات ایمنی محصول:
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، پارچه کوردورا در قسمت هایی است که بیشتر در معرض پارگی در فرم کار است.
سر شانه: به دلیل افتادن موادی مانند براده های جوش از بالا، نصب این پارچه باعث افزایش حفاظت لباس می شود.
آرنج: ناحیه آرنج لباس به دلیل ساییدگی و پارگی ناشی از استفاده مکرر
ساعت: این قسمت همیشه با گذشت زمان بیشتر آسیب می بیند. بنابراین قرار دادن پارچه برزنتی (کوردورا) در این قسمت اولاً از آلودگی آن جلوگیری می کند و ثانیاً وجود فوم محافظ نیز از آسیب به زانو جلوگیری می کند.
سایر مشخصات فنی محصول:
با دست در سرآستین لباس بافتنی بسته می شود. علاوه بر این، از یک رشته برای بستن کامل استفاده شده است.
در مجموع اگر این محصول را با سایر روپوش های موجود در بازار مقایسه کنیم، باید بگوییم که شاهد باکیفیت ترین روپوش ها در مجموعه ایمن صنعت ایران  هستید. زیرا این محصول از نظر کیفیت پارچه و دوخت، کیفیت ساخت و روش تولید بر سایر رقبا برتری دارد.

لباس کار برند خارجی

معرفی لباس کار خارجی Jobman
فروشگاه ایمنی انواع لباس کار ایرانی و خارجی از جمله لباس جابمن خارجی را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی عرضه می کند تا صاحبان مشاغل بتوانند بر اساس نیاز خود به راحتی خرید کنند. بهتر است بدانید که نوع ژاکت کار زمانی قابل تعیین است که نوع فعالیت گروه مشخص باشد تا نفوذ       عوامل مختلف بیولوژیکی و سرمای محیط کار به حداقل برسد.
خرید لباس کار مناسب برای هر سازمان و شرکتی مهم است. مهم نیست در چه صنعت یا حرفه ای کار می کنید، یکی از مهم ترین ملزومات لباس کار است که نوعی تجهیزات حفاظت فردی است. لباس کار علاوه بر ایجاد نظم و انضباط در محیط کار می تواند از بروز حوادث کار جلوگیری کرده و هزینه های ناشی از این حوادث را کنترل کند.
مجموعه ما همواره تلاش کرده است تا قیمت لباس کار خارجی را در کمترین سطح ممکن تعیین کرده و به فروش عموم برساند. البته قابل ذکر است که قیمت کت کار بسته به مدل دوخت و مواد اولیه استفاده شده متفاوت است.
همچنین بسته به نوع لباس کار، پارچه برای دوخت متفاوت خواهد بود. پارچه های مناسب برای لباس کار معمولا پلی استر، ویسکوز، کتان، کتان، پنبه یا ترکیبی از این مواد هستند.
جزئیات لباس بیرونی کار:
این نوع لباس کار از پارچه های مرغوب و دوخت عالی تهیه می شود. لباس کار جابمن یک مانتو تک کت و بدون شلوار است.
این محصول دارای دو جیب کناری با زیپ های محکم برای حفظ امنیت وسایل می باشد.
علاوه بر این، طبق عکس، محصول دارای دو زیپ در کناره است که با باز شدن فضای قابل استفاده و یک جیب مخفی کوچک داخل آن نمایان می شود.
از آنجایی که پارچه مورد استفاده در تولید پارچه های فنی مقاوم در برابر گرد و غبار بوده و حتی از نفوذ مواد مضر نیز جلوگیری می کند، به راحتی می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد.
دارای طرح و شکلی متناسب با بدن است که به این معنی است که فرد آزادی عمل خود را از دست نمی دهد و به راحتی می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.
همچنین اندازه کامل را نشان می دهد.
کاپشن وان جابمن برای مهندسین و حتی مدیران مناسب بوده و در تمامی صنایع و در تمامی محیط های کاری کاربرد دارد.
لباس کار خارجی
انواع لباس کار خارجی اصل
لباس کار خارجی از جمله لباس های کار موجود در بازار است. در برخی موارد این لباس ها از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار بوده و دارای استانداردهای بین المللی می باشد. به یاد داشته باشید که احتمال وجود لباس های تقلبی در بازار وجود دارد. بنابراین، هنگام خرید لباس کار در فضای باز، از فروشگاه های معتبر خرید کنید.
برخی از مدل‌های لباس‌های بیرونی برای استفاده در محیط‌های خطرناک مناسب هستند و در واقع به‌طور ویژه از ابتدا برای استفاده در این محیط‌ها تولید می‌شوند. خوب است افراد برای محل کار خود لباس تهیه کنند و از ایمنی و امنیت بالایی برخوردار باشند. لباس کار خارجی سایز و تخته مخصوص به خود را دارد.
به این نکته مهم توجه کنید که خرید لباس کار، تولید داخلی یا خارجی با یکدیگر تفاوتی ندارد و باید تمام نکات را رعایت کنید تا بتوانید لباس کار مناسب کار و حرفه خود را تهیه و استفاده کنید.
لباس خارجی:
توجه داشته باشید که لباس کار خارجی انواع مختلفی دارد اما برخی از آنها به دلیل کیفیت و دوخت بسیار مورد استقبال و استقبال کاربران قرار می گیرند. توجه داشته باشید که هنگام خرید این برندها، باید به خاطر داشته باشید که از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر مانند ایمن صنعت ایران خرید کنید تا مطمئن شوید که مواد اولیه با کیفیت بالا را دریافت می کنید. برندهایی که لباس کار خارجی با کیفیت بالا تولید می کنند عبارتند از:
پرومکس
با پشتکار
ریچام
mika ng
ایو
نکاتی که پس از خرید لباس محافظ برای کارگران خارجی باید به آنها توجه کرد
زمانی که لباس کار محافظ خود را تهیه می کنید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید تا لباس هایتان از بین نرود و بتوانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. این عناصر عبارتند از:
یکی از موارد مهمی که کارکنان باید رعایت کنند، شستن لباس کار است. به یاد داشته باشید که افراد باید قبل از شستن لباس های خود را چک کنند. اگر پارگی، ساییدگی یا ساییدگی روی پارچه لباس کار مشهود باشد، مستقیماً روی عمر لباس تأثیر می گذارد، بنابراین توصیه می شود قبل از شستن، آنها را ترمیم کنید.
توجه داشته باشید که لباس کار نباید در شرایط دمایی و رطوبتی بسیار بالا یا پایین قرار گیرد. دمای نامناسب می تواند آسیب جدی به لباس کار وارد کند. همچنین قرار دادن این لباس های محافظ در شرایط مرطوب باعث رشد قارچ ها و باکتری ها می شود. بنابراین توصیه می شود قبل از پوشیدن لباس کار از خشک بودن لباس اطمینان حاصل کنید. لطفا دستورالعمل استفاده از این پارچه را بخوانید.
اگر در محیط کار خود با مواد شیمیایی سروکار دارید، بهتر است لباس کار خود را با حلالی از مواد شیمیایی مورد نیاز بشویید. این از گسترش آسیب جلوگیری می کند.
یک نکته مهم در مورد دوام لباس کار این است که برای ارزیابی لباس از استانداردهای مختلفی استفاده می شود. با این حال بهتر است با مشاهده پارگی و پوسیدگی در لباس کار آن را تعویض کنید.