پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

لباس کار حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

مشخص شده است که لباس کار یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی و تجهیزات حفاظت فردی است و معمولاً می تواند از بازوها، پاها و نیم تنه فرد در برابر مواجهه های مختلف و شرایط محیطی محافظت کند، دارای ویژگی ها و مشخصات ویژه کارگر حرفه ای نساجی است. در این مطلب پاکان صنعت را در ادامه این مطلب تماشا کنید.
جنس این کت و شلوارها بر اساس کاربردهایی که قصد داریم از لباس محافظ برای آن استفاده کنیم، تعیین می شود. پارچه این لباس‌ها را می‌توانید از الیاف طبیعی یا مصنوعی انتخاب کنید، اما توجه به نحوه استفاده، قرار گرفتن فرد در معرض مواد شیمیایی و صنعتی و همچنین شرایط آب و هوایی منطقه بسیار مهم است. به عنوان مثال، لباس افرادی که در سردخانه کار می کنند باید مقاومت کافی در برابر سرما داشته باشد یا لباس آتش نشان ها باید از پارچه های مقاوم در برابر آتش یا ضد آتش باشد.
مشخصات کلی لباس کار حرفه ای و ایمن پاکان صنعت
به طور کلی از ویژگی های لباس کار ایمن و حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. مهمترین ویژگی یک پیراهن خوب اندازه و تناسب آن است.
2. لباس کارگر در معرض مواد خورنده و خطرناک باید از نوعی باشد که عملکرد عایق مناسبی در برابر آب، گازها، مواد شیمیاییو غیره داشته باشد.
3. لباس اشخاصی که با ماشین آلات صنعتی کار می کنند باید یکدست و بدون پارگی باشد و استفاده از ساعت و کلید زنجیر در حین کار با ماشین آلات صنعتی توصیه نمی شود.
4. آتش نشانان و کسانی که در محل کار خود با گرما و آتش سر و کار دارند باید از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شده و از کلاه از جمله دستکش و کفش ایمنی استفاده کنند.
5. افرادی که در مناطقی که گرد و غبار، مواد منفجره و مواد منفجره استفاده می شود کار می کنند، نباید از لباس های کار با جیب، قلاب و زنگ زیاد استفاده کنند، زیرا این مواد سمی می تواند وارد جیب یا پوشش لباس شود. مسمومیت .
6. کارمندانی که با مواد اسیدی، شیمیایی و رادیواکتیو کار می کنند باید از لباس فرم بدون سوراخ به همراه کلاه، کفش و دستکش ایمنی با مواد غیر شفاف استفاده کنند.
7. اگر کار به گونه ای است که کارکنان باید دائماً آستین لباس های خود را بالا بزنند، باید از لباس هایی با آستین کوتاه استفاده کرد.
8. کارکنانی که در محیط های با پتانسیل انفجار زیاد کار می کنند از لباس های با پتانسیل اشتعال بالا استفاده نکنند و از عینک و... استفاده نکنند.
9. در مکان های سرد در فصل زمستان باید لباس های پشمی و در مکان های بارانی از کلاه و کلاه استفاده کرد.
10. می توانید آرم یا نام شرکت مناسب را روی پارچه قرار دهید. بهترین مکان برای قرار دادن آرم شرکت در جیب سمت راست لباس است.الزام استفاده از لباس کار
اکثر مجموعه ها اعم از ادارات، سازمان ها، باشگاه های ورزشی، کارخانه ها، ایستگاه های آتش نشانی، رویدادهای مختلف، امکانات پزشکی، مدارس و ... نیاز به استفاده از لباس فرم دارند.
اهمیت و ضرورت لباس فرم با توجه به فعالیت و کار افراد متفاوت است، اما یکی از مهمترین دلایل استفاده از این لباس عبارت است از: رعایت الزامات ایمنی و بهداشت حرفه ای، شناسایی کارگران مختلف در سازمان، حفاظت از محموله - کار. ، سفارش و شناسایی تخصص های مختلف و .... به این موضوع اشاره شد. حتی فراتر از آن می توان به مجموعه نمایش ها، تبلیغات و ... اشاره کرد.
انواع لباس کار
به طور کلی، انواع مختلفی از لباس کار وجود دارد که می تواند کت و شلوار، یونیفرم مانند کت و شلوار بدن، دست و پا و غیره باشد. که از پارچه های ویسکوز، پلی استر ساخته شده اند. رشته یا کتان تولید می شود. لباس های الیاف طبیعی برای مکان هایی استفاده می شود که نیاز به انتقال حرارت بالا در لباس کارمندان دارند، در حالی که لباس هایی با الیاف مقاوم تر برای مکان هایی که نیاز به استفاده از لباس های عایق دارند استفاده می شود.
به عنوان مثال، لباس‌های PVC را می‌توان برای کارهایی استفاده کرد که شامل مواد قابل اشتعال است، یا لباس‌های با روکش آلومینیومی را می‌توان برای کارگرانی که در محیط‌هایی که در معرض اشعه مادون قرمز کار می‌کنند، استفاده کرد.
دستگاه های جوشکاری؛ برای کارگرانی که در ماشین هایی مانند ماشین های فلزی و غیره کار می کنند. بهترین لباس کار پنبه و پارچه با تغییر دمای بالا، کتان، شما می توانید کتانی و غیره را انتخاب کنید. برای این منظور از مقاومت مناسب و مناسب استفاده می شود. در صورت تمایل به خرید لباس کار می توانید با ایمن صنعت ایران تماس بگیرید.
چرا پیچ خورده است؟
تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران سال هاست که در زمینه پوشاک ایمنی، تبلیغات و تجهیزات ایمنی فعالیت دارد. این مجموعه با استفاده از کادری مجرب و تجهیزات مناسب و همچنین مواد اولیه مرغوب و مرغوب اعتماد مشتریان را جلب کرده است.