پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

لباس کار تابستانه

یکی از مواردی که در طراحی و دوخت لباس کارباید به آن توجه کرد، انطباق لباس با شرایط محیطی است. طراحی لباس نباید به گونه ای باشد که افراد در هوای گرم یا سرد دچار مشکل شوند. این مشکل در برخی از مشاغل ظاهر می شود. به عنوان مثال افرادی که در تابستان در خارج از منزل کار می کنند باید لباس مناسب داشته باشند. همچنین زمانی که هوا گرم است افرادی مانند نانوایان، آشپزها، کارگران خدمات (موتورخانه) و غیره با پوشیدن لباس گرم شرایط بدی خواهند داشت. یکی از راه حل ها طراحی لباس های خنک برای ایجاد شرایط بهتر برای این افراد است. در ادامه به طور خاص در مورد لباس کار تابستانی و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد.
ویژگی های لباس کار خنک و تابستانی
پوشیدن لباس کار در اکثر محیط های کاری یک امر اصولی است. اما این لباس باید ویژگی هایی داشته باشد که پوشیدن آن را راحت تر کند. علاوه بر این یکی از وظایف مهم در انتخاب لباس کار افزایش بهره وری کارگران است. اما اگر در انتخاب لباس نکات مهم را در نظر نگیرید، ممکن است نتیجه آن چیزی نباشد که به دنبال آن هستید. بنابراین، باید بدانید که چه لباس کار گرم و سردی باید باشد. این را به شما می گوییم:
جنس لباس کار تابستانی بسیار مهم است: از جمله پارچه های مناسب برای دوخت لباس تابستانی می توان به: پارچه ترگال صاف، پنبه ای و ... اشاره کرد.
سایز لباس را فراموش نکنید. لباس های خیلی تنگ می توانند گرما را در بدن فرد حبس کرده و به دلیل عدم تهویه باعث تعریق بیش از حد شوند. بنابراین این لباس ها نباید جذب بدن شوند.
آستین بلند یا کوتاه؟ هنگامی که کارگران در معرض آفتاب قرار می گیرند، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی، بهتر است لباس کار آستین بلند بپوشند. در این زمینه یقه لباس کار تابستانی مردانه اهمیت زیادی دارد.
انعطاف و راحتی لباس را در نظر بگیرید: لباس تابستانی باید سبک باشد و به راحتی قابل جابجایی و انجام کاری باشد و فرد دچار خستگی مفرط نشود.
رنگ لباس های تابستانی چیست؟ همانطور که می دانید لباس های تیره گرمای بیشتری را جذب می کنند. به همین دلیل بهتر است در تابستان لباس های روشن تری به رنگ هایی مانند سفید یا کرم برای کارمندان خود تهیه کنید.
در مورد قیمت لباس تابستانی
قیمت لباس کار تابستانی مانند سایر لباس های کار به عوامل زیادی بستگی دارد. در واقع هیچ تفاوتی بین این نوع لباس کار با سایر لباس ها (به جز در قسمت پارچه) وجود ندارد. لباس های تابستانی شامل انواع لباس ها مانند لباس کار دوبله، روپوش کارگاهی، پیراهن کار، فرم اداری، لباس کار یک پارچه و ... می باشد. به همین دلیل تعیین محدوده قیمتی برای این نوع پوشاک دشوار است. در واقع به طور کلی می توان گفت که یک لباس کار تابستانی را می توان با معیارهای زیر قیمت گذاری کرد:

نحوه سفارش و خرید لباس کار تابستانی
برای سفارش لباس کار تابستانی می توانید از طریق سایتایمن صنعت ایرانسفارش دهید تا از تولید کننده های برتر مانند تولیدات پارچه کار دوخت طراح سفارش بگیرید. برای دیدن این نوع لباس ها می توانید وارد صفحه لباس کار تابستانی شوید و لباس مورد علاقه خود را با تخفیف ویژه و قیمت مناسب خریداری کنید. اما اگر قصد خرید لباس کار سفارشی با سایزها و طرح های خاص را دارید، نگران نباشید. ما به شما امکان سفارش هر نوع لباس را داده ایم.
لباس کار تابستانی
لباس کار تابستانی از لباس های مناسب و خنک با مدل هایی با امکان گردش هوا و کاهش تعریق انواع لباس کار تهیه می شود که از کند شدن کار و راندمان کاری جلوگیری می کند و شرایط آب و هوایی اجازه استراحت مکرر را نمی دهد.
دنیای کار ارتباط تنگاتنگی با محیط طبیعی دارد. گرما یک خطر برای سلامتی و ایمنی است. گرمای بیش از حد در حین کار خطری برای سلامت شغلی است. مسئولیت ها و توانایی های فیزیکی یک کارمند فرصت های تولید و بهره وری را محدود می کند. دمای بالای 24-26 درجه سانتیگراد با کاهش بهره وری نیروی کار همراه است.در دمای 33 تا 34 درجه سانتیگراد، کارگران با حجم کار متوسط ​​50 درصد از بهره وری خود را از دست می دهند. قرار گرفتن در معرض سطوح بیش از حد گرما می تواند باعث گرمازدگی شود. گاهی اوقات این می تواند عواقب جدی داشته باشد. یک مکانیسم طبیعی برای محافظت از اپراتور در برابر استرس حرارتی، کاهش سرعت کار است. بیشتر اوقات استراحت کنید. و استراحت های طولانی تری داشته باشید
قرار گرفتن در معرض گرمای شدید می تواند منجر به بیماری های شغلی و کاهش بهره وری و همچنین افزایش خطر آسیب شود. عوارض جانبی خاص شامل عرق کردن کف دست، مه‌کردن عینک، سرگیجه و کاهش عملکرد مغز است. هنگام کار در دمای شدید، بهتر است از لباس های تابستانی خنک طراحی شده برای این فصل استفاده کنید تا شما و تیم تحت نظرتان در گرما گرفتار نشوید. کار در گرمای شدید می تواند منجر به گرمازدگی شود. این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما و تیمتان را در حین کار خنک نگه دارند، بنابراین می‌توانید روی کار خود تمرکز کنید بدون اینکه فشار زیادی به خودتان وارد کنید.
لباس های کار خنک و نازک شامل شلوار کار ضد رطوبت، پیراهن آستین بلند تنفس، پیراهن کار آستین کوتاه، لباس کار دو سینه، لباس کار ساری نازک و کلاه ایمنی با سایه های خنک کننده است.
لباس کار تابستانی
لباس کار مناسب تابستان
لباس کار تابستانی باتکنولوژی ضد رطوبت و ضد باکتری
شروع تابستان معمولاً به معنای پوشیدن پیراهن کار تابستانی مناسب است که از پارچه با کیفیت ساخته شده است. برای خنک ماندن، پنبه بهترین انتخاب است. پلی استر همچنین می تواند به کاهش گرما در محل کار کمک کند. پلی استر سبک تر از پلی آمید در نظر گرفته می شود. برای کاهش تعریق و رطوبت و بهبود تنفس در محل کار از لباس کار تابستانی استفاده کنید.
شما باید بتوانید آزادانه بدون احساس محدودیت حرکت کنید. هنگامی که دما شروع به افزایش می‌کند، انتخاب لباس کار مناسب برای ایمن ماندن در حین کار در گرما به یک چالش واقعی تبدیل می‌شود، مخصوصاً هنگام کار در بیرون. در هوای گرم، مهم است که اجازه ندهید گرما بر شما غلبه کند. برای تابستان باید از شلوار و پیراهن های سبک استفاده کنید.
با شروع فصل گرما، ممکن است برای کمک به مقابله با گرما، لباس های کار سبک تری بپوشید. انتخاب اشتباه می تواند ماه ها ناراحتی، تعریق، آفتاب سوختگی و حتی مشکلات سلامتی را به همراه داشته باشد، بنابراین یافتن لباس کار تابستانی مناسب فراتر از خرید لباس های زیبا و ارزان قیمت است.
انتخاب و خرید لباس کار مناسب برای تابستان می تواند از لباس های تنفس پذیر و سبک وزن گرفته تا کلاه های محافظ در برابر آفتاب باشد. شما گزینه های زیادی دارید تا تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما مناسب است.

مهندسان از چه لباس کاری استفاده می کنند؟

لباس کار مهندسی چیست؟
مهندسان اغلب به عنوان ناظر در جامعه دیده می شوند و کمتر معمول است که برای انجام کارهای شخصی دوشاخه به همراه داشته باشند، اما مهندسان نیز کار روزانه خود را به عنوان چیزی می بینند که روی بدن یا لباس خود می پوشند. ایمن و ایمن از تهدیدات احتمالی لباس کار مهندسانی که نمی خواهند کار خاصی انجام دهند در دو قسمت (بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار) بسته به شرایط و محیط کار طراحی می شود. دغدغه ما مهندسان برای استفاده از این لباس ها به عنوان سرپرست این است که مهندسی که می خواهد کاری خاص و خاص انجام دهد لباس و لباس های مهندسی عمومی برایش خطرناک است. بنابراین تعریف لباس کار مهندسی به شخصی اطلاق می شود که هندزفری بوده و تنها به عنوان ناظر در محل کار عمل می کند.
لباس کار مهندسی استاندارد
لباس کار مهندسی استاندارد HSA باید با تجهیزات کامل باشد. تجهیزات ایمنی شامل کلاه ایمنی، عینک ایمنی، دستکش ایمنی و کفش مخصوص است.
لباس کار مهندسی رنگ
رنگ و طرح لباس کار مهندسی بر اساس موقعیت افراد در بخش های مختلف که توسط شرکت های مرتبط تعیین می شود، نظارت و کنترل بهتری اعمال می شود.
از ترکیب رنگ های تیره، خاکستری، خاکستری روشن، سفید و آبی استفاده شده است.
انواع طرح های مهندسی لباس کار
کار در محیط های خارج از ادارات مستلزم رعایت نکات ایمنی برای تضمین ایمنی جان و سلامت افراد است. استفاده از لباس کار مهندسی با کلاه ایمنی، کفش کار مخصوص، دستکش و عینک ضروری است.
کارفرما مسئول ارائه این خدمات به مهندسان و حتی کارگران است. کارفرما باید بهترین، ایمن و مناسب ترین لباس کار را در اختیار کارکنان خود قرار دهد تا سلامت آنها را تضمین کند.
لباس های فنی به صورت یک ژاکت و شلوار در رنگ های مختلف ساخته و دوخته می شوند.
از انواع لباس کار مهندسی می توان به لباس کار دو و سه تکه، روپوش، کت دو نفره و کاپشن اشاره کرد.
از لباس کار طراحان در مشاغل مختلفی استفاده می شود که در اینجا به آنها اشاره می شود.
مواد لباس کار مهندسی
مواد و دوخت لباس کار مهندسی
کار فنی مانند سایر لباس های کار دارای مواد مختلفی است که یکی از آنها ترگال و دیگری فیلامنت ویسکوز است. در موارد خاص و شرایط استثنایی مهندسان می توانند از مواد گران قیمت و فوق العاده مرغوب مانند کتان استفاده کنند. لباس کتانی نخی است و از 180 گرم شروع می شود و تا 400 گرم می رسد. گاهی لباس های کتانی 500 گرمی نیز دوخته می شود که برای مصارف خاصی مانند کارهای صنعتی مانند اداره برق استفاده می شود. مدل لباس های فنی عموما شیک تر و زیباتر دوخته می شوند. برای چنین لباس هایی می توان از رشته های پلی استر- پنبه و فیلامنت- ویسکوز استفاده کرد، زیرا این پارچه ها شیک تر هستند. فیلامنت ویسکوز 280-330 گرم مناسب برای لباس کار فنی می باشد. هر چه لباس‌ها سنگین‌تر باشند، گران‌تر هستند. برای مکان ها و اتاق های گرم نیز می توانید از پارچه تترون استفاده کنید.بر اساس استانداردهای HSA، لباس کار فنی باید بتواند از فرد در برابر مواد و خطرات احتمالی که در محیط کار ایجاد می شود محافظت کند. لباس کار هم باید با توجه به فصلی که در آن هستیم انتخاب شود. جنس کار تابستانی فنی با جین، کتان و زمستان فنی متفاوت است.
مهندسان ناظر معمولاً فعالیت خاصی ندارند و برای مدت نسبتاً طولانی از این لباس ها استفاده می کنند، بهتر است جنس لباس ها سبک، نرم و راحت باشد و در عین حال از آسیب های احتمالی جلوگیری شود. بنابراین برای لباس کار مهندسی بیشتر از پنبه و پلی استر استفاده می کنند. اما اگر از آن دسته مهندسانی هستید که مسئولیت های سنگینی دارند و کارهای تخصصی انجام می دهند، بهتر است از مواد بادوام و مستحکم تری برای لباس های خود استفاده کنید.
لباس کار سرهم برای مهندسان بهترین لباس کار است. باید بدانید که بسته به محیط کار و سختی کار می توان از مواد مختلفی برای محافظت از بدن شما در برابر آسیب های مختلف استفاده کرد. یک کت و شلوار دو سینه می تواند وسایل تجاری شما را حمل کند و تعویض آن بسیار آسان است.

 پوشیدن لباس های خاص در محل کار یکی از الزامات محل کار است. این نوع لباس نه تنها از لباس شخصی شما محافظت می کند بلکه از شما نیز محافظت می کند. انواع لباس کار مهندسی بر اساس خطرات و نیازهای محیط کار طراحی و تولید می شود. لباس کار مهندسی نمونه هایی از لباس هایی هستند که با توجه به شرایطی که در محیط کار و کارگاه ها وجود دارد تولید می شوند.

لباس کار باید راحت و ایمن باشد و ظاهر خوبی داشته باشد. افراد در محیط کار فعالیت بدنی دارند، بنابراین لباس کار مهندسی باید از استحکام بالایی برخوردار باشد. اگر این لباس ها از جنبه های مهندسی و همچنین جنبه های ایمنی زیبایی و مد پیروی کنند، می توانند مورد استقبال بسیاری قرار گیرند.
مواد فنی لباس کار
مانند هر لباس کار دیگری، لباس کار مهندسی باید با در نظر گرفتن شرایط محیطی طراحی شود. بهترین ماده برای این نوع لباس ها الیاف طبیعی است که جریان هوا را بین بدن شما ایجاد می کند و باعث تعریق زیاد نمی شود. لباس های کار مهندسی برای حفظ بهداشت باید زیاد شسته شوند. جنس لباس مهندس باید به گونه ای باشد که زیاد چروک نشود و شیک بودن فرد را زیر سوال نبرد.
اگر در محیطی کار می کنید که آلودگی محیطی زیاد است، بهتر است لباس هایتان جیب یا لبه نداشته باشند. زیرا این دو مورد باعث تجمع کثیفی و رشد باکتری ها خواهد شد.
انواع لباس کار مهندسی
رنگ استفاده شده در این لباس تیره است. رنگ های انتخاب شده مشکی، خاکستری تیره و قرمز هستند. این رنگ ها کثیفی زیادی را نشان نمی دهند، اما این بدان معنا نیست که باید لباس ها را بیشتر بشویید.
ساده ترین مدل لباس کار مهندسی کت و شلوار است. یعنی لباس دو تکه. اما لباس های کار دیگری هم هستند که بسته به شرایط مورد استفاده قرار می گیرند.
لباس کار مکانیکی دو لنگه برای پوشیدن با تی شرت. بهتر است یک پیراهن آستین بلند برای محافظت از دستان خود در حین کار انتخاب کنید.
لباس کار یک تکه که با کت و شلوار ست می شود. اگر از این نوع لباس استفاده می کنید، مراقب برق گرفتگی باشید. این نوع لباس جیب دارد و می توان آن را پوشید.
در لباس های مهندسی بهتر است از زیپ استفاده نکنید، به جای آن از چسب پارچه و دکمه استفاده کنید.
سعی کنید اندازه و تناسب لباس خود را انتخاب کنید. اگر لباس برای شما خیلی گشاد باشد، نمی تواند به درستی از شما محافظت کند و اگر کوچکتر از سایز شما باشد، باعث ایجاد احساس ناراحتی و محدودیت در حرکت شما می شود.
پیشنهاد می کنیم مقاله لباس کار چیست؟
در هنگام تولید لباس برای کارهای فنی، استانداردهای منتشر شده توسط سازمان HSE باید با موارد زیر مطابقت داشته باشد:
رنگ لباس تعریف شده برای افراد باید با موقعیت آنها در سازمان مطابقت داشته باشد. پس با مشاهده رنگ لباس کار می توان جنبه مهندسی یک فرد را مشخص کرد.
در این لباس باید از راه راه شبرنگ استفاده شود. این راه راه ها باعث می شود فرد در هر شرایطی قابل تشخیص و قابل مشاهده باشد.
وزن و درصد الیاف استفاده شده در لباس باید با توجه به آب و هوا و آب و هوا تعیین شود.برای خرید تجهیزات ایمنی فردی و لباس کار مهندسی اینجا کلیک کنید.

 

نکات ایمنی لباس کار برای کار در ارتفاع

نکات ایمنی برای کار در ارتفاع چیست؟ خطرات شغل ها و فعالیت های مختلف می تواند شکل های مختلفی داشته باشد و اگر به درستی برنامه ریزی و کنترل نشود می تواند منجر به مشکلاتی شود که گاه غیرقابل جبران است. بنابراین، داشتن یک برنامه اقدام دوره ای و دقیق برای شناسایی تهدیدها و کنترل اوضاع و جلوگیری از حوادث نامطلوب مهم است.
? همچنین بخوانید : قیمت ارزان تجهیزات و لباس کار
دستورالعمل های ایمنی کار در ارتفاع مجموعه ای از فعالیت هایی است که هر روز در محیط های مختلف یا در فواصل زمانی معین انجام می شود. به دلیل شرایط خاص کار در ارتفاع، نکات ایمنی از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و مدیریت آنها برای سلامتی دشوارتر و اهمیت بیشتری دارد. اگر می‌خواهید به بحث درباره ایمنی در ارتفاع به طور کامل و جامع ادامه دهید، با ایمن صنعت ایران همراه باشید.

1- استفاده از کلاه ایمنی:
استفاده از کلاه ایمنی هنگام کار در ارتفاع یکی از مهم ترین نکات ایمنی است. این کلاه برای محافظت از سر در حین کار استفاده می شود. در واقع استفاده از کلاه ایمنی هنگام کار در ارتفاع کاملاً اجباری است. این کلاه ها در برابر ضربه و نفوذ اجسام نوک تیز کاملا مقاوم هستند. لازم به ذکر است که کلاه ایمنی محدودیت ارتفاعی ندارد تا مانع دید کارگران شود. وزن این کفش ها حدود 430 گرم است. این کلاه دارای بند زیبا و بند چرمی برای جلوگیری از افتادن آنهاست. کلاه ایمنی برای کار در ارتفاع کاملاً مقاوم در برابر آتش و برق است.
2- استفاده از کمربند ایمنی:
یکی دیگر از توصیه های ایمنی که باید هنگام کار در ارتفاع رعایت شود، استفاده از کمربند ایمنی است. هنگام کار در ارتفاع باید کمربند ایمنی به همراه داشته باشید. این کمربند از افتادن شما جلوگیری می کند. این کمربند ایمنی وسیله ای ساخته شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی حاوی ترکیبات پلیمری است که ناحیه کمر را می پوشاند.
3- استفاده از طناب ایمنی:
یکی دیگر از تجهیزات ایمنی که هنگام کار در ارتفاع به آن نیاز خواهید داشت طناب ایمنی است. طناب ایمنی یک تکیه گاه قابل اعتماد است که در هنگام سر خوردن ناگهانی در ارتفاع، کارگر را متوقف می کند و از سقوط او جلوگیری می کند. توجه داشته باشید.
4- سفر نجات:
این سیستم عموما برای محافظت از افرادی که در ارتفاع بیش از 8 متر کار می کنند استفاده می شود. توری ایمنی متشکل از یک شبکه توری شکل است که از سقوط بیشتر افراد یا اشیا پس از سقوط از ارتفاع جلوگیری می کند. این سیستم معمولاً به یک کیسه شن 400 پوندی با قطر حدود 75 سانتی متر نیاز دارد که از سطح کار می افتد. در حال حاضر صنعت ساختمان یکی از حوزه هایی است که از این سیستم برای محافظت از افراد و اجسام در حال سقوط به طور گسترده استفاده می شود.
خطرات کار در ارتفاع
علاوه بر نکات ایمنی برای کار در ارتفاع، باید در مورد خطرات کار در ارتفاع نیز بدانید. همانطور که می دانید کار در ارتفاع یکی از خطرناک ترین مشاغل است. اثری که از سطح زمین 1 متر و 20 سانتی متر باشد اثر مرتفعی محسوب می شود. سقوط هنگام کار یکی از مهمترین خطرات هنگام کار در ارتفاع است. در برخی موارد، این زمین خوردن ها می تواند باعث آسیب جدی یا حتی مرگ شود. رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل های کار در ارتفاع برای همه افرادی که در ارتفاع کار می کنند برای کاهش تصادفات ضروری و بسیار مهم است.
بهترین نکات برای کار در ارتفاع
یکی از نکات ایمنی اصلی کار در ارتفاع 20 متری یا بیشتر از سطح زمین کار در ارتفاع نام دارد. بنابراین، در این مدل فعالیت، بررسی اقدامات کنترلی لازم برای جلوگیری از سقوط مهم است. ایمن سازی عملیات کار در ارتفاع شامل 7 مرحله است:
نکات ایمنی برای کار در فواصل طولانی
نکات ایمنی برای کار در ارتفاع
1- برنامه ریزی کار در ارتفاع.
برنامه ریزی عملیات برای مناطق مرتفع نیاز به عملیات متمرکز دارد. در چنین عملیاتی، تیمی متشکل از متخصصان متعهد و مجرب باید مسئولیت رهبری و مدیریت تیم ها را در خصوص عملیات، نحوه عملکرد و نحوه حفاظت از آن بر عهده داشته باشند. مدیریت این پروژه ها شامل سه مرحله است: شناسایی ریسک ها، تجزیه و تحلیل آنها و پیش بینی اقدامات کنترلی.
2- تهدیدهای فعلی را شناسایی کنید.
در این مرحله باید شرایط و محل کار به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا با بررسی و در نظر گرفتن وجود اشیا، وسایل یا افراد، سر خوردن به داخل محل کار و وجود این خطرات جلوگیری شود.
3- تحلیل ریسک
در این مرحله از مدیریت کار و برنامه ریزی ارتفاع، تمامی عواملی که بر ایمنی کار تأثیر می گذارند، مانند ایمنی و مقاومت سطوحی که کار بر روی آنها انجام می شود، ارتفاع کار، حفاظ های جانبی و لغزنده بودن کار، می باشد. نظارت شد. و اقدامات اصلاحی برای از بین بردن آنها با تمرکز بر میزان آسیب به سطح و میزان آسیب و آسیبی که می توانند ایجاد کنند و میزان خطری که نشان می دهند، اتخاذ خواهد شد.
4- برای جلوگیری از موقعیت های خطرناک (سقوط اجسام، افتادن افراد) اقداماتی انجام دهید.
در این مرحله که فاز سوم مدیریت عملیات سطحی است، باید بر اساس مطالعات و تحلیل ریسک های احتمالی، جزئیات عملیات مشخص شود. شرح کار شامل تجهیزات و مواد لازم،کفش ایمنی، تجهیزات لازم، سطح دانش مورد نیاز کارگران و سیاست ایمنی، کنترل و نظارت است.
هنگام کار در ارتفاع، وضعیت را در صورت وجود خطرات بررسی کنید.

لباس کار تبلیغااتی

لباس کار و لباس تبلیغاتی
مردم عاشق دریافت هدایا هستند، تحقیقات نشان می دهد که 85 درصد از مردم پس از دریافت کالای تبلیغاتی با یک شرکت تجارت می کنند، هدایای تبلیغاتی ارتباط شخصی با برند ایجاد می کند و مشتریان را به نمایندگان فروش محصول تبدیل می کند. وقتی صحبت از محصولات تبلیغاتی می شود که برای افزایش آگاهی از برند کار می کنند، تعداد کمی به لباس کار تبلیغاتی شرکت فکر می کنند. از لباس های تبلیغاتی می توان برای یونیفرم کارکنان، لباس کار، نمایشگاه ها، جلسات یا رویدادهای سرگرمی و کلاس های تناسب اندام استفاده کرد. لباس سفارشی که نشان دهنده لوگو یا نام شرکت شما باشد بهترین انتخاب است، تی شرت، شلوار، هودی، گرمکن، مانتو، کلاه و انواع لباس کار، انواع و رنگ ها در این دسته بندی قرار می گیرند.

انتخاب راه درست برای تبلیغ کسب و کار کار آسانی نیست، هر متخصصی به شما توصیه های متفاوتی می کند. برخی به شما می گویند که روی سئو تمرکز کنید، برخی دیگر تبلیغات را در تلویزیون و رادیو توصیه می کنند. با این حال، همه در یک چیز اتفاق نظر دارند، محصولات تبلیغاتی، از جمله لباس های تبلیغاتی، نتایج سریعتر و موثرتری نسبت به هر ابزار تبلیغاتی دیگری ارائه می دهند، و این درست است.
لباس های تبلیغاتی
لباس کار تبلیغاتی روشی طولانی مدت و مقرون به صرفه برای تبلیغ شرکت شما است، چه توسط کارمندان و چه مشتریان محصولات شما پوشیده شود، و نام شرکت شما را برای سال ها در معرض دید عموم قرار می دهد. لباس های کار تبلیغاتی هدایای عالی برای رویدادها و بسیاری از مناسبت های دیگر هستند، آنها برای تیم های ورزشی، دانشجویان، کلوپ های کودکان، مشتریان، همکاران، رویدادهای خیریه و مدارس عالی هستند. انواع لباس های تبلیغاتی شامل لباس کار عمومی، کلاه، لباس یا لباس، شلوار دونفره، شلوار کار و تی شرت تبلیغاتی است که هر کدام را می توان بر اساس نوع کاری که مشتریان هدف شما انجام می دهند، تعریف کرد. با در نظر گرفتن لباس های تبلیغاتی به عنوان بخشی از یونیفرم های کارمندان گروه یا شرکت های اضافی، یک گزینه محبوب است، هر شرکتی با فروشگاه خرده فروشی می تواند لباس های تبلیغاتی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرد.
وقتی صحبت از رویدادهایی مانند نمایشگاه ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها یا دوره های آموزشی می شود، لباس کار تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای معرفی برند است. این انتخاب به بازدیدکنندگان دیگر کمک می کند تا اعضای کارکنان شما را بشناسند و تصویری واضح و بسیار حرفه ای به شما می دهد. اگر طرح شما درست باشد، افراد زیادی جذب مجموعه شما خواهند شد. گزینه های مختلفی در طیف گسترده ای از پوشاک تبلیغاتی وجود دارد، از چاپ روی بوم گرفته تا دوخت تا تصاویر تمام رنگی و لوگوها را می توان به صورت استاندارد تولید کرد.
تبلیغات لباس کار چگونه می تواند موثر باشد؟
اگر تصمیم دارید به کارمندان خود لباس اداری مارک دار بدهید، کارکنانی متحد و قابل تشخیص خواهید داشت. این لباس‌ها تصویری را که می‌خواهید در یک محیط کاری حرفه‌ای ارائه دهید، افزایش می‌دهد. از طرفی اگر تصمیم دارید در نمایشگاه ها یا همایش ها به مشتریان خود هدایای حرفه ای بدهید، از انتخاب لباس های تبلیغاتی پشیمان نخواهید شد. هیچ ابزار بازاریابی بهتری از خرید و پوشیدن لباس کار برای تبلیغ نام شرکت یا محصول شما وجود ندارد. این افراد مطمئن می‌شوند که لوگوی خود را در مکان‌هایی قرار می‌دهید که معمولاً فکرش را نمی‌کنید، و در نهایت این لباس‌ها می‌توانند به افراد دیگر منتقل شوند و در نتیجه تبلیغات بیشتری انجام شود.
لباس کار تبلیغاتی به یک شرکت اجازه می دهد تا لوگوی خود را روی محصولی که مشتریانش هر روز از آن استفاده می کنند قرار دهد. از آنجایی که لباس‌ها مدت بیشتری در خانه‌ها می‌مانند، نام مجموعه دائماً به گیرنده یادآوری می‌شود و زمانی که به محصول یا خدمات مشابهی نیاز دارد، احتمالاً آن را به خاطر می‌آورد. دیدن یک برند در لباس های روزمره پیام بازاریابی را بدون آزار مشتری تقویت می کند. بر اساس گزارش ها، 25 درصد از مردم می گویند که درک آنها از یک شرکت پس از دریافت لباس کار تبلیغاتی مطلوب تر است. همچنین از هر ده نفر، شش نفر لباس های تبلیغی را به مدت دو سال نگه می دارند.
مزایای استفاده از لباس کار تبلیغاتی
هدف از استفاده از لباس های تبلیغاتی جذب مشتری و جذب برند است. 50 درصد افرادی که لباس کار تبلیغاتی دریافت می کنند از آن در محل کار یا زندگی روزمره خود استفاده می کنند، در حالی که 50 درصد دیگر تمایل دارند این اقلام را دور بریزند و به دیگران بدهند. استفاده از لباس کار تبلیغاتی مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
• مشتریان فعلی شما که بسته های تبلیغاتی را به عنوان هدیه دریافت می کنند، احتمال بیشتری دارد که دوباره از شما خرید کنند.
• سایر متقاضیان یک محصول اگر قبلاً مطالب تبلیغاتی را از شما دریافت کرده باشند، برای اولین خرید خود به شما مراجعه خواهند کرد.
اگر در لباس های تبلیغاتی خود طرح های جالب و زیبایی بسازید که جلب توجه کند، می تواند متقاضیان بیشتری را برای یافتن این لباس تبلیغاتی و خرید محصولات شما جذب کند.
• اگر ما لباس کار تبلیغاتی را از مواد با کیفیت خوب بسازیم، این لباس ها برای چند ماه یا حتی یک یا دو سال دوام خواهند داشت و برند شما را برای سالیان متمادی ارتقاء خواهند داد. اگرچه لباس های کار صنعتی باید دارای ویژگی های خاصی مانند کیفیت بسیار خوب و عایق حرارتی باشند، اما بسیاری از افرادی که کارهای فنی و شخصی انجام می دهند از لباس های کار تبلیغاتی استفاده می کنند تا لباس های خود را از کثیفی و آسیب در امان نگه دارند.
در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات، لباس های تبلیغاتی برای شما هزینه زیادی ندارد. تولیدکنندگان لباس های تبلیغاتی اغلب قیمت این دسته از لباس ها را برای تولید انبوه پایین نگه می دارند.
نکات مهم در انتخاب لباس تبلیغاتی
وقتی صحبت از لباس مجلسی به میان می‌آید، گزینه‌های زیادی وجود دارد که تصمیم‌گیری را از شما می‌گیرد، در نهایت انتخاب لباس مناسب به سلیقه شما بستگی دارد. اگر از مواد بازاریابی مناسب استفاده کنید، می تواند ابزاری عالی برای افزایش وفاداری مشتریان و تیم شما باشد، این انتخاب باعث افزایش آگاهی از برند و فروش شما می شود. متریال، طرح، رنگ و سبکی که انتخاب می کنید می تواند به انتقال پیام شرکت یا سازمان شما کمک کند. هنگام خرید لباس کار به یاد داشته باشید که همه پارچه ها یکسان ساخته نمی شوند، استفاده از لباس کار تعیین کننده نوع پارچه ای است که می خواهید در نظر بگیرید. مواد بازاریابی ممکن است شامل موارد زیر باشد:
1- کلاه تبلیغاتی: با چاپ یا دوخت برند خود بر روی کلاه ها می توانید یک هدیه فوق العاده به مشتریان خود بدهید، می توانید محصولات جدید و یا در رویدادهای بازاریابی در نمایشگاه های تجاری ارائه دهید.
2- تی شرت تبلیغاتی: خیلی ها آن را به عنوان یک لباس تبلیغاتی می پسندند، اکثر افرادی که تی شرت تبلیغاتی می گیرند، مدت زیادی از آن استفاده می کنند.
3- لباس های کار تبلیغاتی : تولیدی لباس کار یا یونیفرم برای مدت طولانی در ذهن مردم می ماند و برند خود را از طریق لباس خوب تبلیغ می کند.
4- بنرها و کاورهای تبلیغاتی: بنرها و کاورهای تبلیغاتی می توانند گزینه مناسبی برای معرفی برند شما در بین کارگران، کارگران و صنعتگران باشند و در بین علاقه مندان به ورزش نیز محبوب باشند.

مراحل تولید لباس کار

مراحل تولیدلباس کارو استانداردهای آن
با توجه به شرایطی که در استفاده از لباس کار در محیط های مختلف حاکم است، تولید لباس کار و انجام دقیق مراحل باید از اولویت های مهم شرکت های تولیدی باشد. امروزه انواع مختلفی از شرکت ها لباس کار تولید می کنند و تنها برندهای معتبر و باکیفیت این گونه فرآیندها و مراحل را انجام می دهند. اگر به دنبال خرید لباس کار برای یک صنعت، سازمان، تجارت و ... هستید، این مقاله راهنمای خوبی برای خرید لباس کار با کیفیت است.
برای تولید لباس کار مانند سایر لباس ها باید مراحل مختلفی را طی کرد تا لباس مورد نظر از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد. به طور کلی مراحل تولید پوشاک شباهت های زیادی با تولید لباس کار دارد که در ادامه به هر یک از این مراحل می پردازیم.
تولید لباس کار با انتخاب الگو
امروزه لباس کار برای انواع کارها و بسته به عوامل مهمی مانند شرایط آب و هوایی و پیشگیری از خطرات شغلی قابل خریداری است. با این حال، برای محافظت از افراد در برابر خطرات در محیط کار، فروش لباس کار شرکت های تولیدی باید بااستانداردهای بین المللی مطابقت داشته باشد. در واقع به همین دلیل استفاده از لباس کار مهم است.
تولید لباس کار
در حال حاضر شرکت های تولیدی با توجه به نکات مختلفی از جمله نوع کار، شرایط محیطی، ریسک موجود و غیره، لباس کار را با بهترین متریال و کیفیت تولید می کنند، بنابراین بسته به درخواست و تقاضای مشتری، می توانیم از آنها لباس کار تهیه کنیم.
نوع پارچه مورد استفاده در تولید لباس کار
پارچه مورد استفاده در تولید لباس کار باید با بهترین کیفیت و متناسب با محیط و نیازهای افرادی باشد که قصد استفاده از آن را دارند. برای تولید لباس کار اغلب از لباس کار با نوع شیلون یا پارچه کتان استفاده می شود و امکان تولید انواع لباس کار وجود دارد. این پارچه دارای رنگ بندی متنوعی می باشد که با توجه به نیاز سازمان و یا صنایع مرتبط قابل استفاده می باشد عموماً پارچه‌هایی که برای لباس کار استفاده می‌شوند، پارچه‌هایی بادوام هستند که می‌توان از آن‌ها در محیط‌های سخت استفاده کرد.
خیاطی و طراحی لباس کار
تمام مراحل طراحی و دوخت لباس باید با نهایت دقت انجام شود. با توجه به شرایط کاری افرادی که از آن استفاده می کنند، دوخت این نوع لباس باید مقاومت لازم را داشته باشد تا از گشاد شدن آن جلوگیری شود و در قسمت طراحی می توان از روش های مختلفی مانند چاپ، گلدوزی و ... با توجه به شرایط موجود استفاده کرد. درخواست مشتری . لوگو، شعار، نام افراد و غیره شرکت خود را روی آن قرار دهید. البته بنا به درخواست مشتری امکان ساخت لباس کار دوخت و دوخت آن وجود دارد.
سایز، سایز و سایز لباس ها در این قسمت محاسبه و اندازه گیری می شود تا افراد با سایزهای مختلف بتوانند با برش و دوخت انواع سایز از لباس کار خود استفاده کنند. برای تهیه لباس کار بهتر است لباس مورد نیاز کمی گشادتر از بدن انسان باشد تا هنگام کار با آن احساس راحتی داشته باشد.
مرحله نهایی تولید لباس کار
پس از انجام مراحل فوق می توان لوازم مورد نیاز را با توجه به نیاز مشتری در کمد لباس نصب کرد. این مرحله یکی از آخرین مراحل تولید لباس کار است که ویژگی های خاصی به لباس اضافه می شود. این لوازم شامل زیپ، دکمه، جیب و ... می باشد. قابل نصب و دوخت توسط بهترین خیاط ها یا ماشین های تمام اتوماتیک. پس از اتمام این مرحله و برآورده شدن تمامی الزامات لباس کار با کیفیت، کیفیت لباس تایید، اتو کشیده و به مرحله بسته بندی ارسال می شود.
لباس کار بخر
استانداردهای لباس کار
هر نوع لباس کار دارای استانداردهای خاصی است که باید در طول تولید آنها رعایت شود. چند نمونه از استانداردهای تولید لباس کار عبارتند از:
✔ استاندارد EN ISI 20471: لباس کار در رنگ های شب، شناسایی افرادی که در محیط های تاریک کار می کنند با ایجاد انعکاس نور بر روی آنها.
✔ استاندارد ENISO 11611: این نوع لباس کار برای مکان هایی است که افراد در آن کارهایی مانند جوشکاری، برق، اطفای حریق و ... انجام می دهند. این نوع لباس ها عایق حرارتی و الکتریکی هستند.
✔ استاندارد EN 343: یکی از مهم ترین مسائلی که استاندارد EN 343 در تولید لباس کار به آن می پردازد، تناسب شکل و پارچه لباس با دما و شرایط آب و هوایی محیطی است که افراد در آن کار می کنند.
✔ استاندارد EN342: این نوع استاندارد برای اشتغال در شرایط آب و هوایی سخت و محیط های نظامی نیز کاربرد دارد، بنابراین استفاده از لباس کار این استاندارد مانند لباس کار زمستانی، جان افراد را در برابر عوامل محیطی حفظ می کند.
✔ استاندارد UV 801: همانطور که از نام آن پیداست، لباس کار برای تولید لباس کار و استفاده در شرایط آب و هوای گرم با نور خورشید باید استانداردهای محصول مقاومت در برابر اشعه را داشته باشد. UV استفاده می شود.
پس با توجه به نکات ذکر شده، شناخت کافی از تولیدکنندگان معتبر و خوب برای خرید لباس خوب ضروری است. شرکت ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید لباس کار آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد.برای خرید لباس کار و تجهیزات ایمنی فردی اینجا کلیک کند.