پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

لباس کار اطفای حریق

لباس کارآتش نشانان
آتش نشانان همیشه در اثر کارشان در خطر هستند و برای حفظ جان افراد گرفتار در آتش باید وارد آتش شوند، بنابراین باید لباس مناسب برای حفاظت و کار مناسب داشته باشند. لباس اضطراری و آتش نشانی به مجموعه ای از وسایل حفاظت فردی و حفاظتی گفته می شود که شامل: کلاه، لباس و کفش محافظ می باشد و دارای رنگ ها و مدل های مختلف بوده و بسته به شرایط محیطی و نوع نیاز قابل استفاده می باشد. به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، لباس آتش نشانی باید در برابر آب و سایر مایعات غیر قابل نفوذ باشد.
انواع لباس های آتش نشانی
انواع لباس آتش نشانی
لباس های آتش نشانی بسته به نوع حفاظتی که ارائه می دهند عبارتند از:
لباس آتش نشانی
لباس آتش نشانی
لباس عملیاتی آتش نشانی
یک لباس بمب افکن حرفه ای وارد کانون می شود
لباس آتش نشانی
لباس هایی که آتش نشان ها هنگام حضور در ایستگاه های آتش نشانی و کارکنان برای تهیه لباس فرم می پوشند، لباس آتش سوزی نامیده می شود و برخی از آنها در برابر حرارت و آتش مقاوم هستند. لباس فرم از سه بخش تشکیل شده است:
لایه بیرونی: مهمترین قسمت کت و شلوار لایه بیرونی است که از بدن محافظت می کند و در برابر آتش و انفجار مقاومت می کند.
لایه میانی: لایه میانی لباس از ورود و خروج رطوبت به لباس جلوگیری می کند و گردش هوای مطلوبی را در لایه های لباس ایجاد می کند.
لایه داخلی: لایه داخلی یونیفرم مقاوم در برابر حرارت بوده و از سوختن و آتش گرفتن لباس در هنگام آتش سوزی جلوگیری می کند.
لباس آتش نشانی
لباس آتش نشانی
این لباس مجهز به دستگاه تنفسی برای تامین اکسیژن مورد نیاز آتش نشانان، کاربران را در برابر مواد خطرناکی مانندمواد رادیواکتیو، عوامل بیولوژیکی و مواد شیمیایی محافظت می کند. این نوع لباس آتش نشانی وزن و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر لباس های آتش نشانی دارد و به همین دلیل حمل و کار با آن دشوارتر است.
لباس عملیاتی آتش نشان
در طول عملیات اطفای حریق و نجات، آتش نشانان باید لباسی داشته باشند که گرمای آتش را منعکس کند و از الیاف غیر قابل احتراق ساخته شده باشد. یونیفرم آتش نشان فعال که برای اطفای حریق از روی لباس پوشیده می شود شامل شلوار و کت، مجزا یا ترکیبی، معمولاً 3 لایه است. همه آتش نشانان فعال باید لباس آتش نشان بپوشند زیرا در غیر این صورت ممکن است جان آنها را به خطر بیندازد. لباس‌های آتش نشانی در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما قرمز، زرد، نارنجی، سرمه‌ای و خاکستری رایج‌ترین آن‌ها هستند که عمدتاً توسط افرادی که برای امداد و نجات از آتش‌سوزی در حال رفت و آمد هستند استفاده می‌کنند. شغل، رنگ لباس آنها سیاه و آبی تیره است
لباس کار حرفه ای برای آتش نشانان در حال ورود به آتش
این نوع لباس اطفای حریق که به لباس آتش نشانی آلومینیومی معروف است پوششی سرتاسری است که در هنگام تماس و ورود کوتاه به آتش از آتش نشانان محافظت می کند. لایه بیرونی لباس آتش نشان از آلومینیوم ساخته شده است که 90 درصد گرمای آتش را منعکس می کند و دارای محفظه ای برای نصب دستگاه تنفسی است که امکان حضور در محیطی پر دود را فراهم می کند.
جلیقه آتش نشانی نوعی لباس محافظ است که برای محافظت از آتش نشانان در برابر عناصر طراحی شده است. این ژاکت ها معمولا از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته می شوند.
جلیقه های آتش نشانی معمولاً شامل:
آستین بلند: برای محافظت از دست ها در برابر گرما، آتش و سایر خطرات
یقه بلند: برای محافظت از گردن در برابر گرما، آتش و سایر خطرات
جیب های زیادی برای وسایل و وسایل ضروری
نوارهای رنگی باعث افزایش دید در محیط های تاریک می شود
جلیقه آتش نشانی باید از تامین کنندگان قابل اعتماد  خریداری شود. این تامین کنندگان ملزم به تولید جلیقه های ایمنی مطابق با استانداردهای ایمنی ملی هستند.
در اینجا چند نکته برای خرید ژاکت موتور سیکلت آورده شده است:
اندازه: یک جلیقه آتش نشانی باید برای راحتی و محافظت از آتش نشان اندازه مناسبی داشته باشد.
ویژگی ها: ژاکت های آتش نشانی باید دارای ویژگی هایی باشند که به آتش نشانان کمک می کند تا در امان بمانند.
کیفیت: یک ژاکت آتش نشانی باید از بهترین مواد ساخته شود تا بادوام و ایمن باشد.
شلوار آتشین
شلوارهای آتش نشانی معمولا از پارچه های مقاوم در برابر آتش مانند Nomex یا Carbon ساخته می شوند. کفش های پاشنه بلندی دارند که پاها را تا مچ پا می پوشاند و کمر بلندی دارند که به طور کامل کمر را می پوشاند. شلوار معمولاً دارای چندین جیب برای نگهداری وسایل مانند تبر، چکش، رادیو و غیره است.
شلوارهای آتش نشانی با نوارهای شبرنگ یا سیم های روشن مشخص می شوند تا آتش نشانان بیشتر در معرض دید رانندگان و سایر پرسنل اورژانس باشند. آنها ممکن است علامت یا نامه ای روی ران داشته باشند که نشان می دهد آتش نشانی در آن کار می کند.
شلوار آتش نشانی یکی از تجهیزات ضروری برای آتش نشانان است که به محافظت از آنها در هنگام آتش سوزی و سایر شرایط اضطراری کمک می کند.
لباس آتش نشان بخرید
لباس آتش نشانی لباس محافظی است که برای محافظت از آتش نشانان در برابر خطرات آتش سوزی و سایر خطرات محیطی طراحی شده است. این پوشش ها معمولاً از مواد مقاوم در برابر آتش و نفوذ ساخته می شوند و دارای مشخصات زیر می باشند:
مقاومت در برابر آتش: لباس آتش نشانان باید در برابر درجه حرارت بالا مقاوم باشد. آنها معمولا از موادی مانند Nomex، Kevlar یا PBI ساخته می شوند.
نفوذ: فرم اطفاء حریق باید در برابر نفوذ آب، مواد شیمیایی و سایر مواد مضر مقاوم باشد. آنها معمولا با موادی مانند Gore-Tex یا Tyvek ساخته می شوند.
راحتی: لباس آتش نشان ها باید راحت باشد تا آتش نشانان بتوانند به راحتی و برای مدت طولانی آن را بپوشند. آنها معمولاً با کوسن های کف و سایر ویژگی های راحتی ساخته می شوند.
دید: لباس های آتش نشان باید دارای ویژگی هایی باشد که به آتش نشانان کمک کند دید خوبی در محیط های تاریک و خطرناک داشته باشند. آنها معمولا با رنگ های روشن ساخته می شوند.
لباس آتش نشان معمولا شامل موارد زیر است:
کت: قسمت بالایی لباس است که از گردن تا زانو را می پوشاند.
شلوار: قسمت پایینی لباس است که از باسن تا مچ پا امتداد دارد.
کفش ایمنی مقاوم در برابر آتش: این دسته پاهایی را که باید در برابر آتش و سایر خطرات مقاوم باشند را پوشش می دهد.
کلاه آتش نشانی: این قسمت سر را می پوشاند و باید در برابر ضربه و حرارت مقاوم باشد.

نکات مهم در لباس کار عایق برق

پوشاک محافظ برقکارها یکی از مهمترین عوامل در صنعت برق است که برای محافظت از کارکنان در برابر برق گرفتگی ضروری است. با توجه به حساس و خطرناک بودن کارهای الکتریکی، استفاده از لباس های محافظ مناسب مطابق با استانداردهای ایمنی نقش بسیار مهمی در کاهش خطرات الکتریکی دارد. در این مقاله سعی می کنیم لباس کار یک برقکار و کاربرد، عملکرد و اهمیت آن ها در یک محیط الکتریکی را مورد بررسی و بررسی قرار دهیم.
لباس کار برقکار چیست؟
لباس کار برقی یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی در صنعت برق است که برای محافظت از کارگران در معرض خطرات الکتریکی استفاده می شود. استفاده از لباس کار برقی یک اقدام ایمنی اساسی برای کاهش خطرات الکتریکی و حوادث مرتبط با کار صنعتی است. نیاز داشتن. این لباس‌ها معمولاً دارای چندین لایه از مواد مقاوم در برابر حرارت، آتش و الکتریسیته هستند تا از برق‌کارها در برابر شوک الکتریکی، قوس الکتریکی و سوختگی محافظت کنند.
خرید لباس کار برقی ایرانی و خارجی
لباس کار برقکار چیست؟
اجزای اصلی لباس کار برقکار
به طور معمول، لباس کار یک برقکار از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در کنار هم به عنوان مکمل استفاده می شوند. اجزای اصلی لباس کار یک برقکار عبارتند از:
1- جلیقه برقی
جلیقه محافظ با قابلیت جدا شدن سریع استفاده می شود. این جلیقه عموماً از موادی ساخته شده است که در برابر جریان برق مقاومت می کند و در صورت تماس با برق، شوک الکتریکی را به بدن کارگر منتقل نمی کند.
2- ژاکت و شلوار برقی
این قطعات شامل لباس ایمنی الکتریکی است که برای محافظت از بدن در برابر شوک الکتریکی و شوک طراحی شده است. ضخامت و مواد استفاده شده در این قطعات معمولا بر اساس استانداردهای ایمنی الکتریکی تعیین می شود.
3- دستکش برقی
برای محافظت از دست ها در برابر گاز و آسیب های مکانیکی از دستکش های مخصوص استفاده می شود. این دستکش ها معمولاً از مواد نارسانا ساخته می شوند و در انتخاب و استفاده از آنها باید استانداردهای ایمنی در نظر گرفته شود.
4- کفش برقی
کفش ایمنی برقکار برای محافظت از پا در برابر صدمات استفاده از لباس کار برقکار بسیار مهم و ضروری است زیرا در کارهای برقی خطرات جدی وجود دارد که می تواند باعث آسیب به بدن کارگران شود.
لباس کار برقکار شامل چه مواردی می شود؟
اجزای اصلی لباس کار برقکار
اهمیت و مزایای استفاده از لباس کار برقی
لباس محافظ الکتریکی یا لباس محافظ الکتریکی برای اطمینان از ایمنی و محافظت از افرادی که در زمینه برق کار می کنند طراحی شده است. این روش‌ها باعث می‌شود کارگران کمتر در معرض خطرات الکتریکی قرار بگیرند و از آسیب‌های فیزیکی در صورت بروز حادثه الکتریکی جلوگیری می‌کنند.
1. حفاظت از جان و ایمنی کارگران
لباس کار برقی با ارائه حفاظت الکتریکی از کارگران در برابر خطرات الکتریکی محافظت می کند. این لباس ها را می توان برای جلوگیری از تماس مستقیم با برق یا جریان شناسایی کرد.
2. خطر آسیب فیزیکی را کاهش دهید
لباس کار برقکار با ویژگی ها و مشخصات خاصی که دارد از آسیب الکتریکی به بدن کارگر جلوگیری می کند. این لباس علاوه بر محافظت در برابر برق گرفتگی به عنوان مانعی برای نفوذ برق به بدن نیز عمل می کند.
3. پیشگیری از حوادث ناشی از تماس با محصولات الکتریکی
لباس کار برقی کارگران را از تماس مستقیم با اشیاء پر انرژی محافظت می کند. این لباس ها با استفاده از مواد عایق و آنتی استاتیک، احتمال برق گرفتگی در تماس با سیم و تجهیزات الکتریکی را کاهش می دهند.
لزوم استفاده از لباس کار برقی
برخی از اهمیت و ضرورت استفاده از لباس کار برقی عبارتند از:
1. محافظت در برابر ولتاژ و نشتی
لباس کار برقی مجهز به تجهیزات محافظ قوی برای محافظت از کارگران در برابر خطرات الکتریکی است. این لباس ها از موادی مانند لاتکس، نایلون و پلی استر ساخته شده اند که قدرت محافظتی بالایی دارند و از ورود جریان الکتریکی به بدن جلوگیری می کنند.
2. از آسیب و سایر خطرات اجتناب کنید
لباس کار برقکار همچنین در برابر ضربه، تماس با اجسام تیز و سایر خطرات محافظت می کند. این لباس ها معمولاً دارای استحکام و چقرمگی بالایی هستند تا از کارگران در برابر خطرات فیزیکی نیز محافظت کنند.
3. کاهش خطر آتش سوزی
در برخی از کارهای برقی نیز خطر آتش سوزی وجود دارد. لباس های کار برقی معمولاً در برابر حرارت مقاوم هستند و می توانند از گسترش آتش جلوگیری کنند. همچنین برخی از این پارچه ها دارای ویژگی های مقاومت شیمیایی هستند که در صنایع دیگر مانند پالایشگاه های نفت کاربرد دارند.
4. اقرار و اقرار علیه مأموران
لباس کار برقی معمولا طرح و رنگ خاصی دارد که به کارکنان کمک می کند به راحتی آنها را در محیط کار شناسایی کنند. این ویژگی به تشخیص سریع مشکلات و نیازهای کارکنان و ایجاد امنیت بیشتر در محیط کار کمک می کند.
ویژگی های یک لباس آتش نشانی خوب
مقاومت الکتریکی: لباس های الکتریکی باید رسانای الکتریکی باشند. این تابع به عنوان معیاری برای انتخاب لباس ایمن و موثر برای محافظت از کارگران در برابر برق گرفتگی استفاده می شود.
آنتی استاتیک: لباس کار برقی باید خاصیت آنتی استاتیک داشته باشد تا از تجمع بار ساکن جلوگیری کند. این ویژگی مهم است زیرا بارهای ساکن می تواند به سیستم های الکترونیکی آسیب برساند.
مواد مناسب: لباس کار برقی باید از موادی ساخته شود که بتواند در برابر خطرات الکتریکی مقاومت کند. برخی از مواد مناسب شامل الیاف ضد شعله، پلی استرهای آنتی استاتیک و مواد بازدارنده شعله می باشد.
طراحی و تولید لباس کار مناسب: لباس کار برقی باید به درستی طراحی و اندازه باشد تا متناسب با بدن کارگر باشد و محافظت موثری داشته باشد. در طراحی نیز باید جنبه هایی مانند جذابیت، راحتی و آزادی حرکت در نظر گرفته شود.
عایق کاری: لباس کار برقی باید بتواند از انتقال جریان الکتریکی به بدن کارگر جلوگیری کند. برای ساخت لباس های برقی از پاک کننده هایی مانند لاتکس و چسب استفاده کنید.
راحتی و سهولت حرکت: لباس کار برقی باید راحت باشد و به کاربر اجازه حرکت آسان را بدهد. این بسیار مهم است زیرا کار الکتریکی می تواند به حرکات دقیق زیادی نیاز داشته باشد.
داشتن استانداردهای ایمنی: لباس کار برقی باید با استانداردهای ایمنی مربوطه مطابقت داشته باشد. این استانداردها شامل استانداردهای ملی و بین المللی ایمنی برق می باشد.

لباس کار راهداران

 لباس کار راهداران
ما فروشگاه‌های امنیتی را با دقت انتخاب کرده‌ایم که انواع کت و مانتو زمستانی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه به فروش می‌رسانند تا صاحبان مشاغل بتوانند مطابق با نیاز خود خرید کنند. یکی از این کاپشن ها یک ژاکت رنگارنگ است که برای حفظ امنیت مردم طراحی شده است. کار در محل کار مستلزم رعایت نکات ایمنی است. این به این دلیل است که خطرات محل کار افراد را بیش از هر جای دیگری تهدید می کند. و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به بار آورد.

استفاده از کلاه ایمنی، لباس کار و کفش ایمنی - اینها حداقل نکات ایمنی هستند که فرد باید در حین کار به آنها توجه ویژه ای داشته باشد. اما پوشیدن لباس کار برای مردم کمی سخت است و مردم هم فکر می کنند لباس کار است. انعطاف پذیری آنها را کاهش می دهد.
با توجه به شرایط کاری خاص کارگران و شرکت های مختلف به عنوان مثال مسائل ترافیکی، افراد ملزم به تهیه ژاکت زمستانی مخصوص هستند که گرمای مناسبی را در اختیار کارگر قرار داده و در شرایط مختلف و در ساعات مختلف از این محصول حمایت کنند. شما این کاپشن ضد آب با رنگ تیره و پارچه مرغوب ساخته شده است و استفاده از شبرنگ و پارچه ضد آب تمامی امکانات لازم را فراهم می کند.
مشخصات کاپشن جاده شبرنگ:
این کاپشن مهندسی ضد آب از پارچه مومی کره ای کاملا ضد آب و ضد باد بوده و از خیس و سرد شدن بدنه جلوگیری می کند. ضخامت آستر و پشم شیشه به کار رفته از نفوذ سرما به خوبی جلوگیری می کند و در هوای سرد فرد می تواند به راحتی در محیط کار باز به فعالیت ادامه دهد. آستر دوخته شده ژاکت مهندسی دارای درزهای محکمی است که به آن 3 دوخته می گویند.
کار جاده
کاپشن مسافرتی مشکی نارنجی به عنوان یک کاپشن کاری از نفوذ سرما به داخل جلوگیری می کند و گرمای لازم را برای بدن فراهم می کند.
جنس بیرونی این لباس متحرک از پارچه جودون کره ای ساخته شده است که در برابر آب بسیار مقاوم است. لایکو برای موادی با پشم شیشه استفاده می شود که به اندازه کافی ضخیم است، که می تواند به عنوان یک عایق عمل کند و از خروج گرمای بدن جلوگیری کند.
این دریچه عملکردی جاده به عنوان یک بادگیر عمل می کند و از ورود باد جلوگیری می کند.
رنگ نارنجی دید بهتری را فراهم می کند و راه راه های شب دید بسیار بالایی را در طول روز و شب فراهم می کند.
پارچه فایبرگلاس آن با توری نخی تزیین شده و تمامی دوخت ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
با استفاده از پارچه ها و مواد با کیفیت بالا و همچنین مقاومت بالا در برابر سرما و باران، این ژاکت جاده کاربردی برای کار در جاده ها و خیابان ها ضروری است.
این لباس کار وزنی در حدود 1170 گرم دارد و وزن مناسب آن مانعی برای پوشنده در انجام کار ایجاد نمی کند و فرد در طولانی مدت احساس سنگینی و خستگی نمی کند.
لباس زمستانی فوق در سایزهای L تا XXXL موجود است و یکی از پرکاربردترین لباس های فضای باز می باشد.
مانتو دنباله دار طرح جلو با باز و بسته شدن زیپ یقه اسکی کلاه مخفی در یقه باز برای استفاده.
این در راهسازی، راهسازی و غیره کاربرد دارد. و می توان از آن در هر جایی که نور کم یا ناکافی باشد استفاده کرد.

لباس خیابانی نوع خاصی از لباس های محافظ است که برای افزایش دید در نور کم یا از راه دور و کاهش خطرات ناشی از افراد نامرئی در مناطق باز طراحی شده است. انواع مختلفی از لباس های خیابانی وجود دارد، از جمله کت های خیابانی، جلیقه ها، پیراهن ها و شلوارهای خیابانی. لباس‌های باکیفیت اغلب از موادی ساخته می‌شوند که می‌توانند فرد را از باد و باران محافظت کنند. این لباس‌ها در سبک‌های مختلفی از جمله شورت‌های آستین‌های کوتاه یا بلند، کت‌های جلیقه‌ای و کت‌های ضدآب با کلاه‌دار وجود دارند و اغلب توسط افرادی که در فضای باز یا در مناطق تاریک و دور از دید کار می‌کنند پوشیده می‌شوند. این لباس ها را می توان با لباس های دیگر یا به تنهایی پوشید. پوشیدن این پیراهن فواید زیادی دارد از جمله:
کارمند را در معرض دیگران از جمله رانندگان در جاده، عابران پیاده، همکاران و کارفرمایان قرار می دهد و از تصادفات جلوگیری می کند.
از مردم در برابر باران، باد و غیره محافظت کنید. آنها در شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کنند.
مشاغلی که از این لباس ها استفاده می کنند عبارتند از کارگران راه آهن، کارگران فرودگاه، تکنسین های آمبولانس، دوچرخه سواران و موتورسواران، کنترل تردد و کنترل تردد.
جنبه های راه سازی
وسایل نقلیه جاده ای در انواع و رنگ های مختلف موجود است. برای ساخت این لباس ها از مواد مختلفی مانند پنبه، پلی استر و نایلون با توجه به شرایط آب و هوایی که افراد هنگام کار در خارج از منزل با آن مواجه می شوند، استفاده می شود. به عنوان مثال، برای هوای بارانی، توصیه می شود از یک ژاکت سالم با لایه بیرونی ضد آب استفاده کنید. برای آب و هوای طوفانی و محیط‌هایی با بادهای شدید، لباس‌های سنگین برای تندبادهای شدید مناسب است. و برای هوای برفی و سرد استفاده از ژاکت عایق لایه لایه بهترین گزینه خواهد بود.
لباس ها از رنگ های روشن ساخته شده اند و نوارهای فلورسنت کار شده تا نور را به خوبی منعکس کنند. این ویژگی باعث می شود افراد دیگر مانند رانندگان، عابران پیاده، همکاران و ... راحت تر بتوانند کارگر را ببینند و از حوادث احتمالی جلوگیری کنند. در انجام کار مردم مشکلی ایجاد نکنید، معمولاً مانتو خیابانی را کمی گشادتر عوض می کنند تا بتوانند لباس گرم بپوشند.
در مورد قیمت راهسازی
مانند همه لباس های کار، قیمت لباس کار جاده ای به عوامل زیادی بستگی دارد. شامل:
نوع متریال مورد استفاده در دوخت اورکات
کیفیت پارچه و مواد به کار رفته در ساخت آن
اندازه لباس مورد نظر
مقدار پارچه ای که برای ساخت کت استفاده می شود
ضد آب یا مقاوم در برابر حرارت باشد (ضد آب باشد)
تعدادی جیب و یک کت
برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید نوع اضافه کاری مورد نظر خود را در طراح دوخت بررسی کنید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش گلدوزی سفارشی با مشاور واحد فروش اورکت راهداری تماس حاصل فرمایید.
نحوه سفارش و خرید آثار خیابانی
علاوه بر قیمت مناسب راهسازی، کیفیت و کارایی بالا نیز از نکات مهم هنگام ثبت سفارش می باشد. شما می توانید مستقیماً از تولیدی ایمن صنعت ایران دیدن کنید، ویژگی های طراحی جاده را ببینید و با اطمینان خرید کنید.

لباس کار دوبنده لی

لباس کار جین
لباس های کار از کتان مجهز به سگک های پلاستیکی یا فلزی متعددی هستند که به کاربر اجازه می دهد بند لباس را با بدن خود تنظیم کند.
این لباس کار دارای طرح جیب مستطیلی است که دو جیب روی درزهای پهن این لباس قرار گرفته است.
اغلب، چون محیط کار با موادی مانند روغن و مواد شیمیایی سروکار دارد،
رنگ لباس کار جین خاکستری یا آبی تیره در نظر گرفته می شود، بنابراین کثیفی موجود در محل ظاهر لباس را از بین می برد.
اغلب این کت و شلوارها در محیط هایی لباس کار مانند شرکت های بزرگ صنعتی، کارگاه های خودروسازی، شرکت های پتروشیمی و کارگاه های تولید روغن استفاده می شوند.
در ضمن این محصول دارای سایز بوده و شامل سایزهای L, XL, XXL می باشد.
برای دوخت این لباس از نخ بادوام و رنگ روشن استفاده شده که ظاهر لباس کار را تحت تاثیر قرار می دهد.
همچنین دو دکمه در کناره لباس کار تعبیه شده است که وظیفه اصلی آن باز و بسته شدن لباس و سهولت در پوشیدن لباس است.
مشخصات کلی لباس کار جین
ساخته شده از پنبه مقاوم و بادوام
آزادی عمل بالایی دارد
ساخت ایران
دو نوع دوخت برای زیبایی ظاهری لباس وجود دارد
سگک، دکمه و جیب در قسمت های مختلف وجود دارد
مزایای استفاده از لباس کار جین
مقاومت بالای این محصول در برابر خوردگی
این محصول به خوبی بدن کارگران را می پوشاند و از این نظر حائز اهمیت است.
عملکرد بسیار خوب در محل کار
راحتی کاربر نیز از مزایای این لباس است.
این لباس را می توان برای فعالیت های الکتریکی، مکانیکی یا نقاشی استفاده کرد.

 لباس کار جین یکی از پرکاربردترین لباس های کار افراد در مشاغل مختلف است. بیشتر در بهار و تابستان استفاده می شود و برای زمستان توصیه نمی شود. قیمت خرید این نوع لباس کار را می توانیم از تولید کننده جویا شویم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
قیمت لباس کار جین
لباس های کار جین را می شناسید
مدل های مختلفی از لباس کار وجود دارد که با توجه به کار هر فرد و همچنین شرایط محیطی قابل انتخاب است. در واقع، لباس کار ابتدا توسط تولیدکنندگان سفارش داده می شود و سپس تولید می شود، زیرا کار هر فردی نیاز به لباس کار خاصی دارد و تولید یک لباس کار برای همه غیرممکن است.
یکی از پرکاربردترین نمونه های لباس کار، لباس کار دوبنده است که به دلیل راحتی و سبکی مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است. لباس کار دوبنده در بسیاری از محیط های کاری مانند کشاورزی و دامپروری، کارخانه ها و کارگاه ها و ... استفاده می شود.
جنس لباس کار برای هر شغلی بسیار مهم است، زیرا استفاده از پارچه بهتر در تولید لباس کار استحکام و طول عمر آن را افزایش می دهد، مشاغلی مانند آتش نشانی و جوشکاری نیاز به تولید لباس کار ضخیم دارد. و پارچه ضد حریق
لباس کار دوبنده از کتان، جین، پلی استر، فیلامنت تابیده و ... توسط تولیدکنندگان این محصول تولید می شود که افراد مختلف با توجه به سلیقه و کار انجام شده می توانند آن را انتخاب کنند. خودت سفارش بده
هزینه لباس کار جین
هزینه لباس کار جین
یکی از مسائل مهم در هنگام خرید هر کالا از جمله لباس کار، قیمت آن است و به دلیل قیمت آن، موارد امتناع یا تشویق از خرید کالا زیاد است.
قیمت جین در عمده فروشی های سراسر کشور نیز توسط تولیدکنندگان این محصول تعیین می شود و بسیاری از خرده فروشان حاشیه سود خود را بر اساس سفارش و فروش محاسبه می کنند.
قیمت پارچه جین بر اساس تعداد سفارش و تعداد دوخت تعیین می شود، بنابراین با افزایش تعداد استفاده شده، قیمت محصول به طور طبیعی کاهش می یابد.
لباس کار جین را از تولید کننده خریداری کنید.
همه تلاش می کنند تا بتوانند لباس کار مورد نظر خود را مستقیماً از تولیدکننده خریداری کنند، زیرا طبیعتاً خرید مستقیم از تولیدکننده باعث کاهش قیمت آن کالا می شود، البته همیشه اینطور نیست و در برخی موارد; نمایندگی های فروش قیمت ارزان تری ارائه می دهند. فراهم می کنند
از آنجایی که تولیدکنندگان بسیار کمی وجود دارند که می توانند لباس کار جین باکیفیت تولید کنند، به خصوص انواع دوبله این محصول، این امر اهمیت پیدا کردن یک تولید کننده لباس کار جین را برجسته می کند.
برای خرید لباس از کارخانه می توانید با تماس با سایت های اینترنتی و کارشناسان فروش ایمن صنعت ایران تولیدکنندگان مختلف، سفارش دهید.