لباس کار و لباس تبلیغاتی
مردم عاشق دریافت هدایا هستند، تحقیقات نشان می دهد که 85 درصد از مردم پس از دریافت کالای تبلیغاتی با یک شرکت تجارت می کنند، هدایای تبلیغاتی ارتباط شخصی با برند ایجاد می کند و مشتریان را به نمایندگان فروش محصول تبدیل می کند. وقتی صحبت از محصولات تبلیغاتی می شود که برای افزایش آگاهی از برند کار می کنند، تعداد کمی به لباس کار تبلیغاتی شرکت فکر می کنند. از لباس های تبلیغاتی می توان برای یونیفرم کارکنان، لباس کار، نمایشگاه ها، جلسات یا رویدادهای سرگرمی و کلاس های تناسب اندام استفاده کرد. لباس سفارشی که نشان دهنده لوگو یا نام شرکت شما باشد بهترین انتخاب است، تی شرت، شلوار، هودی، گرمکن، مانتو، کلاه و انواع لباس کار، انواع و رنگ ها در این دسته بندی قرار می گیرند.
انتخاب راه درست برای تبلیغ کسب و کار کار آسانی نیست، هر متخصصی به شما توصیه های متفاوتی می کند. برخی به شما می گویند که روی سئو تمرکز کنید، برخی دیگر تبلیغات را در تلویزیون و رادیو توصیه می کنند. با این حال، همه در یک چیز اتفاق نظر دارند، محصولات تبلیغاتی، از جمله لباس های تبلیغاتی، نتایج سریعتر و موثرتری نسبت به هر ابزار تبلیغاتی دیگری ارائه می دهند، و این درست است.
لباس های تبلیغاتی
لباس کار تبلیغاتی روشی طولانی مدت و مقرون به صرفه برای تبلیغ شرکت شما است، چه توسط کارمندان و چه مشتریان محصولات شما پوشیده شود، و نام شرکت شما را برای سال ها در معرض دید عموم قرار می دهد. لباس های کار تبلیغاتی هدایای عالی برای رویدادها و بسیاری از مناسبت های دیگر هستند، آنها برای تیم های ورزشی، دانشجویان، کلوپ های کودکان، مشتریان، همکاران، رویدادهای خیریه و مدارس عالی هستند. انواع لباس های تبلیغاتی شامل لباس کار عمومی، کلاه، لباس یا لباس، شلوار دونفره، شلوار کار و تی شرت تبلیغاتی است که هر کدام را می توان بر اساس نوع کاری که مشتریان هدف شما انجام می دهند، تعریف کرد. با در نظر گرفتن لباس های تبلیغاتی به عنوان بخشی از یونیفرم های کارمندان گروه یا شرکت های اضافی، یک گزینه محبوب است، هر شرکتی با فروشگاه خرده فروشی می تواند لباس های تبلیغاتی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرد.
وقتی صحبت از رویدادهایی مانند نمایشگاه ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها یا دوره های آموزشی می شود، لباس کار تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای معرفی برند است. این انتخاب به بازدیدکنندگان دیگر کمک می کند تا اعضای کارکنان شما را بشناسند و تصویری واضح و بسیار حرفه ای به شما می دهد. اگر طرح شما درست باشد، افراد زیادی جذب مجموعه شما خواهند شد. گزینه های مختلفی در طیف گسترده ای از پوشاک تبلیغاتی وجود دارد، از چاپ روی بوم گرفته تا دوخت تا تصاویر تمام رنگی و لوگوها را می توان به صورت استاندارد تولید کرد.
تبلیغات لباس کار چگونه می تواند موثر باشد؟
اگر تصمیم دارید به کارمندان خود لباس اداری مارک دار بدهید، کارکنانی متحد و قابل تشخیص خواهید داشت. این لباسها تصویری را که میخواهید در یک محیط کاری حرفهای ارائه دهید، افزایش میدهد. از طرفی اگر تصمیم دارید در نمایشگاه ها یا همایش ها به مشتریان خود هدایای حرفه ای بدهید، از انتخاب لباس های تبلیغاتی پشیمان نخواهید شد. هیچ ابزار بازاریابی بهتری از خرید و پوشیدن لباس کار برای تبلیغ نام شرکت یا محصول شما وجود ندارد. این افراد مطمئن میشوند که لوگوی خود را در مکانهایی قرار میدهید که معمولاً فکرش را نمیکنید، و در نهایت این لباسها میتوانند به افراد دیگر منتقل شوند و در نتیجه تبلیغات بیشتری انجام شود.
لباس کار تبلیغاتی به یک شرکت اجازه می دهد تا لوگوی خود را روی محصولی که مشتریانش هر روز از آن استفاده می کنند قرار دهد. از آنجایی که لباسها مدت بیشتری در خانهها میمانند، نام مجموعه دائماً به گیرنده یادآوری میشود و زمانی که به محصول یا خدمات مشابهی نیاز دارد، احتمالاً آن را به خاطر میآورد. دیدن یک برند در لباس های روزمره پیام بازاریابی را بدون آزار مشتری تقویت می کند. بر اساس گزارش ها، 25 درصد از مردم می گویند که درک آنها از یک شرکت پس از دریافت لباس کار تبلیغاتی مطلوب تر است. همچنین از هر ده نفر، شش نفر لباس های تبلیغی را به مدت دو سال نگه می دارند.
مزایای استفاده از لباس کار تبلیغاتی
هدف از استفاده از لباس های تبلیغاتی جذب مشتری و جذب برند است. 50 درصد افرادی که لباس کار تبلیغاتی دریافت می کنند از آن در محل کار یا زندگی روزمره خود استفاده می کنند، در حالی که 50 درصد دیگر تمایل دارند این اقلام را دور بریزند و به دیگران بدهند. استفاده از لباس کار تبلیغاتی مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
• مشتریان فعلی شما که بسته های تبلیغاتی را به عنوان هدیه دریافت می کنند، احتمال بیشتری دارد که دوباره از شما خرید کنند.
• سایر متقاضیان یک محصول اگر قبلاً مطالب تبلیغاتی را از شما دریافت کرده باشند، برای اولین خرید خود به شما مراجعه خواهند کرد.
اگر در لباس های تبلیغاتی خود طرح های جالب و زیبایی بسازید که جلب توجه کند، می تواند متقاضیان بیشتری را برای یافتن این لباس تبلیغاتی و خرید محصولات شما جذب کند.
• اگر ما لباس کار تبلیغاتی را از مواد با کیفیت خوب بسازیم، این لباس ها برای چند ماه یا حتی یک یا دو سال دوام خواهند داشت و برند شما را برای سالیان متمادی ارتقاء خواهند داد. اگرچه لباس های کار صنعتی باید دارای ویژگی های خاصی مانند کیفیت بسیار خوب و عایق حرارتی باشند، اما بسیاری از افرادی که کارهای فنی و شخصی انجام می دهند از لباس های کار تبلیغاتی استفاده می کنند تا لباس های خود را از کثیفی و آسیب در امان نگه دارند.
در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات، لباس های تبلیغاتی برای شما هزینه زیادی ندارد. تولیدکنندگان لباس های تبلیغاتی اغلب قیمت این دسته از لباس ها را برای تولید انبوه پایین نگه می دارند.
نکات مهم در انتخاب لباس تبلیغاتی
وقتی صحبت از لباس مجلسی به میان میآید، گزینههای زیادی وجود دارد که تصمیمگیری را از شما میگیرد، در نهایت انتخاب لباس مناسب به سلیقه شما بستگی دارد. اگر از مواد بازاریابی مناسب استفاده کنید، می تواند ابزاری عالی برای افزایش وفاداری مشتریان و تیم شما باشد، این انتخاب باعث افزایش آگاهی از برند و فروش شما می شود. متریال، طرح، رنگ و سبکی که انتخاب می کنید می تواند به انتقال پیام شرکت یا سازمان شما کمک کند. هنگام خرید لباس کار به یاد داشته باشید که همه پارچه ها یکسان ساخته نمی شوند، استفاده از لباس کار تعیین کننده نوع پارچه ای است که می خواهید در نظر بگیرید. مواد بازاریابی ممکن است شامل موارد زیر باشد:
1- کلاه تبلیغاتی: با چاپ یا دوخت برند خود بر روی کلاه ها می توانید یک هدیه فوق العاده به مشتریان خود بدهید، می توانید محصولات جدید و یا در رویدادهای بازاریابی در نمایشگاه های تجاری ارائه دهید.
2- تی شرت تبلیغاتی: خیلی ها آن را به عنوان یک لباس تبلیغاتی می پسندند، اکثر افرادی که تی شرت تبلیغاتی می گیرند، مدت زیادی از آن استفاده می کنند.
3- لباس های کار تبلیغاتی : تولیدی لباس کار یا یونیفرم برای مدت طولانی در ذهن مردم می ماند و برند خود را از طریق لباس خوب تبلیغ می کند.
4- بنرها و کاورهای تبلیغاتی: بنرها و کاورهای تبلیغاتی می توانند گزینه مناسبی برای معرفی برند شما در بین کارگران، کارگران و صنعتگران باشند و در بین علاقه مندان به ورزش نیز محبوب باشند.
مردم عاشق دریافت هدایا هستند، تحقیقات نشان می دهد که 85 درصد از مردم پس از دریافت کالای تبلیغاتی با یک شرکت تجارت می کنند، هدایای تبلیغاتی ارتباط شخصی با برند ایجاد می کند و مشتریان را به نمایندگان فروش محصول تبدیل می کند. وقتی صحبت از محصولات تبلیغاتی می شود که برای افزایش آگاهی از برند کار می کنند، تعداد کمی به لباس کار تبلیغاتی شرکت فکر می کنند. از لباس های تبلیغاتی می توان برای یونیفرم کارکنان، لباس کار، نمایشگاه ها، جلسات یا رویدادهای سرگرمی و کلاس های تناسب اندام استفاده کرد. لباس سفارشی که نشان دهنده لوگو یا نام شرکت شما باشد بهترین انتخاب است، تی شرت، شلوار، هودی، گرمکن، مانتو، کلاه و انواع لباس کار، انواع و رنگ ها در این دسته بندی قرار می گیرند.
انتخاب راه درست برای تبلیغ کسب و کار کار آسانی نیست، هر متخصصی به شما توصیه های متفاوتی می کند. برخی به شما می گویند که روی سئو تمرکز کنید، برخی دیگر تبلیغات را در تلویزیون و رادیو توصیه می کنند. با این حال، همه در یک چیز اتفاق نظر دارند، محصولات تبلیغاتی، از جمله لباس های تبلیغاتی، نتایج سریعتر و موثرتری نسبت به هر ابزار تبلیغاتی دیگری ارائه می دهند، و این درست است.
لباس های تبلیغاتی
لباس کار تبلیغاتی روشی طولانی مدت و مقرون به صرفه برای تبلیغ شرکت شما است، چه توسط کارمندان و چه مشتریان محصولات شما پوشیده شود، و نام شرکت شما را برای سال ها در معرض دید عموم قرار می دهد. لباس های کار تبلیغاتی هدایای عالی برای رویدادها و بسیاری از مناسبت های دیگر هستند، آنها برای تیم های ورزشی، دانشجویان، کلوپ های کودکان، مشتریان، همکاران، رویدادهای خیریه و مدارس عالی هستند. انواع لباس های تبلیغاتی شامل لباس کار عمومی، کلاه، لباس یا لباس، شلوار دونفره، شلوار کار و تی شرت تبلیغاتی است که هر کدام را می توان بر اساس نوع کاری که مشتریان هدف شما انجام می دهند، تعریف کرد. با در نظر گرفتن لباس های تبلیغاتی به عنوان بخشی از یونیفرم های کارمندان گروه یا شرکت های اضافی، یک گزینه محبوب است، هر شرکتی با فروشگاه خرده فروشی می تواند لباس های تبلیغاتی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرد.
وقتی صحبت از رویدادهایی مانند نمایشگاه ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها یا دوره های آموزشی می شود، لباس کار تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای معرفی برند است. این انتخاب به بازدیدکنندگان دیگر کمک می کند تا اعضای کارکنان شما را بشناسند و تصویری واضح و بسیار حرفه ای به شما می دهد. اگر طرح شما درست باشد، افراد زیادی جذب مجموعه شما خواهند شد. گزینه های مختلفی در طیف گسترده ای از پوشاک تبلیغاتی وجود دارد، از چاپ روی بوم گرفته تا دوخت تا تصاویر تمام رنگی و لوگوها را می توان به صورت استاندارد تولید کرد.
تبلیغات لباس کار چگونه می تواند موثر باشد؟
اگر تصمیم دارید به کارمندان خود لباس اداری مارک دار بدهید، کارکنانی متحد و قابل تشخیص خواهید داشت. این لباسها تصویری را که میخواهید در یک محیط کاری حرفهای ارائه دهید، افزایش میدهد. از طرفی اگر تصمیم دارید در نمایشگاه ها یا همایش ها به مشتریان خود هدایای حرفه ای بدهید، از انتخاب لباس های تبلیغاتی پشیمان نخواهید شد. هیچ ابزار بازاریابی بهتری از خرید و پوشیدن لباس کار برای تبلیغ نام شرکت یا محصول شما وجود ندارد. این افراد مطمئن میشوند که لوگوی خود را در مکانهایی قرار میدهید که معمولاً فکرش را نمیکنید، و در نهایت این لباسها میتوانند به افراد دیگر منتقل شوند و در نتیجه تبلیغات بیشتری انجام شود.
لباس کار تبلیغاتی به یک شرکت اجازه می دهد تا لوگوی خود را روی محصولی که مشتریانش هر روز از آن استفاده می کنند قرار دهد. از آنجایی که لباسها مدت بیشتری در خانهها میمانند، نام مجموعه دائماً به گیرنده یادآوری میشود و زمانی که به محصول یا خدمات مشابهی نیاز دارد، احتمالاً آن را به خاطر میآورد. دیدن یک برند در لباس های روزمره پیام بازاریابی را بدون آزار مشتری تقویت می کند. بر اساس گزارش ها، 25 درصد از مردم می گویند که درک آنها از یک شرکت پس از دریافت لباس کار تبلیغاتی مطلوب تر است. همچنین از هر ده نفر، شش نفر لباس های تبلیغی را به مدت دو سال نگه می دارند.
مزایای استفاده از لباس کار تبلیغاتی
هدف از استفاده از لباس های تبلیغاتی جذب مشتری و جذب برند است. 50 درصد افرادی که لباس کار تبلیغاتی دریافت می کنند از آن در محل کار یا زندگی روزمره خود استفاده می کنند، در حالی که 50 درصد دیگر تمایل دارند این اقلام را دور بریزند و به دیگران بدهند. استفاده از لباس کار تبلیغاتی مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
• مشتریان فعلی شما که بسته های تبلیغاتی را به عنوان هدیه دریافت می کنند، احتمال بیشتری دارد که دوباره از شما خرید کنند.
• سایر متقاضیان یک محصول اگر قبلاً مطالب تبلیغاتی را از شما دریافت کرده باشند، برای اولین خرید خود به شما مراجعه خواهند کرد.
اگر در لباس های تبلیغاتی خود طرح های جالب و زیبایی بسازید که جلب توجه کند، می تواند متقاضیان بیشتری را برای یافتن این لباس تبلیغاتی و خرید محصولات شما جذب کند.
• اگر ما لباس کار تبلیغاتی را از مواد با کیفیت خوب بسازیم، این لباس ها برای چند ماه یا حتی یک یا دو سال دوام خواهند داشت و برند شما را برای سالیان متمادی ارتقاء خواهند داد. اگرچه لباس های کار صنعتی باید دارای ویژگی های خاصی مانند کیفیت بسیار خوب و عایق حرارتی باشند، اما بسیاری از افرادی که کارهای فنی و شخصی انجام می دهند از لباس های کار تبلیغاتی استفاده می کنند تا لباس های خود را از کثیفی و آسیب در امان نگه دارند.
در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات، لباس های تبلیغاتی برای شما هزینه زیادی ندارد. تولیدکنندگان لباس های تبلیغاتی اغلب قیمت این دسته از لباس ها را برای تولید انبوه پایین نگه می دارند.
نکات مهم در انتخاب لباس تبلیغاتی
وقتی صحبت از لباس مجلسی به میان میآید، گزینههای زیادی وجود دارد که تصمیمگیری را از شما میگیرد، در نهایت انتخاب لباس مناسب به سلیقه شما بستگی دارد. اگر از مواد بازاریابی مناسب استفاده کنید، می تواند ابزاری عالی برای افزایش وفاداری مشتریان و تیم شما باشد، این انتخاب باعث افزایش آگاهی از برند و فروش شما می شود. متریال، طرح، رنگ و سبکی که انتخاب می کنید می تواند به انتقال پیام شرکت یا سازمان شما کمک کند. هنگام خرید لباس کار به یاد داشته باشید که همه پارچه ها یکسان ساخته نمی شوند، استفاده از لباس کار تعیین کننده نوع پارچه ای است که می خواهید در نظر بگیرید. مواد بازاریابی ممکن است شامل موارد زیر باشد:
1- کلاه تبلیغاتی: با چاپ یا دوخت برند خود بر روی کلاه ها می توانید یک هدیه فوق العاده به مشتریان خود بدهید، می توانید محصولات جدید و یا در رویدادهای بازاریابی در نمایشگاه های تجاری ارائه دهید.
2- تی شرت تبلیغاتی: خیلی ها آن را به عنوان یک لباس تبلیغاتی می پسندند، اکثر افرادی که تی شرت تبلیغاتی می گیرند، مدت زیادی از آن استفاده می کنند.
3- لباس های کار تبلیغاتی : تولیدی لباس کار یا یونیفرم برای مدت طولانی در ذهن مردم می ماند و برند خود را از طریق لباس خوب تبلیغ می کند.
4- بنرها و کاورهای تبلیغاتی: بنرها و کاورهای تبلیغاتی می توانند گزینه مناسبی برای معرفی برند شما در بین کارگران، کارگران و صنعتگران باشند و در بین علاقه مندان به ورزش نیز محبوب باشند.
- سه شنبه ۱۱ مهر ۰۲ ۱۱:۴۳ ۲۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر