پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خط تولید لباس کار

فرآیند تولید لباس کار ایمن صنعت ایران
تولید لباس فرم بافتنی تولید انواع لباس کار، لباس کار مهندسی، لباس کار تبلیغاتی، لباس کار ایمنی، لباس کار در فضای باز، لباس کار یکنواخت، لباس کار صنعتی، بهترین مدل ها و بهترین چرخ خیاطی های صنعتی. خدمات مشتریان عزیز
فرآیند ساخت لباس کار به چند مرحله مهم بستگی دارد که به شرح زیر است:
در ابتدا انتخاب یک مدل خیاط مناسب با محیط کار مهم است که در سایت موسسه پوشاک که شامل مدل ها و طرح های مختلف برای کاربردهای مختلف خیاط می باشد، قابل مشاهده است.
(برای مشاهده انواع لباس کار کلیک کنید)
پارچه برای لباس کار، پارچه های رشته ای عموما برای تولید لباس کار استفاده می شود لباس کار با پارچه فیلامنتی در رنگ های مختلف موجود است که با توجه به رنگ سازمانی مشتری برای سفارش لباس کار ساخته و تولید می شود.
(برای نمایش رنگ بندی لباس کار کلیک کنید)
تولید لباس فرم بافتنی برای تولید پارچه لباس کار با تهیه و تولید پارچه لباس کار از دو برند معروف.
پارچه زیبا
پارچه پود طلا
پارچه لباس کار برندهای دیگری هم در بازار وجود دارد، دو برند پارچه لباس کار از نظر کیفیت و ماندگاری پارچه، رنگ پارچه و موارد دیگر مانند پارچه لباس کار از نیک بافت و برندهای دیگر بهتر است. پود زرین ضعیف بوده و قیمت آن بسیار متفاوت است که یکی از دلایل پایین بودن هزینه تولید لباس کار می باشد. این توسط یک تولید کننده لباس بافتنی تولید می شود که مقادیر زیادی پارچه برای تولید پوشاک تولید می کند. هدف خاص و همان پارچه. به عنوان مثال در کارخانه های فرآوری گاز کشور عزیزمان استفاده از پارچه کتان تک یا تک پارچه طبق واحد HSE الزامی است. برای تولید لباس کار. لباس کتانی تک تولید می شود. با مشخصات 70% پنبه و 30% پلی استر، بهترین انتخاب از نظر تاییدیه واحد ایمنی HSE برای تولید لباس کار می باشد.
بعد از ایجاد پارچه لباس کار، مرحله بعدی طراحی و برش پارچه لباس کار است: که به دو صورت قابل انجام است.
برش صنعتی مواد لباس کار
برش سنتی پارچه لباس کار
برش سنتی لباس کار با برش صنعتی لباس کار پس از دستگاه های تمام اتوماتیک و صنعتی برای برش دقیق تر پارچه و مصرف کرم پارچه و اندازه و الگوی صحیح لباس کار برش در کمترین زمان ممکن انجام می شود.
اما وقتی پارچه کارگران سنتی را می برید درصد خطا و مصرف فیگور خیاط بسیار زیاد است و روش صحیح برای اندازه غیرممکن است که برای تولید و برش به این صورت به صورت کارخانه کوچک . بستر
پس از برش پارچه لباس، مرحله بعدی مطابق درخواست انجام می شود: گلدوزی لباس، چاپ لباس.

(برای مشاهده ابزار گلدوزی لباس کار کلیک کنید)
طراح لباس صنعتی برای تولید لباس های فرم بافته شده با توجه به لوگو و لوگوی شرکت بهترین روش درج را پیشنهاد می کنم، یکی از روش ها گلدوزی تمام صنعتی است، در این روش با توجه به دستگاه حرفه ای، لوگوی شرکت رنگارنگ است. سجاف بریده، گلدوزی و دوخته شده است. گلدوزی روی لباس یکی از بهترین و ماندگارترین روش هاست. معمولا با گلدوزی پشت لباس، گلدوزی روی جیب لباس و گلدوزی روی آستین لباس انجام می شود.
(برای مشاهده دستگاه چاپ لباس کار کلیک کنید)
طراحان لباس های صنعتی برای تولید لباس های فرم بافته شده با توجه به لوگوی شرکت روش دیگری را توصیه می کنند که چاپ روی پارچه است که چندین مدل از این روش را دارد.
1 - الگوی دوخت ابریشم،
2- دستگاه چاپ لباس برش
3- کابین وینیل خیاطی،
4- چاپ سابلیمیشن لباس
5- چاپ لیزری لباس کار
هر کدام از این چاپ ها بسته به لوگوی شرکت دارای ظرفیت ها و روش های چاپ متفاوتی هستند که توصیه می شود عمر این چاپ ها نسبت به گلدوزی کمتر باشد اما کیفیت لوگو بهتر از گلدوزی است. و چاپ کنید.
بعد از اجرای لباس کار لگو مرحله بعدی در تولید لباس کار تولید لباس بافتنی است که با توجه به چرخ خیاطی های صنعتی تولیدکنندگان و کارشناسان لباس تولید می شود. آستین ژاکت کار برای اتصال لایه تقسیم می شود و از دستگاه اتصال برای فشار دادن یقه لباس کار استفاده می شود و سایر قسمت های پارچه لباس کار به قسمت تولید ارسال می شود. . همانند صنایع خیاطی خیاطی، از سه چرخ سوزنی برای حداکثر قدرت دوخت استفاده می شود. زمانی که فردی خیاطی می کند یکی از دقیق ترین مراحل، نوع دوخت در قسمت های مختلف خیاط است، فارغ از صنعت. دوختن، مثلاً با دوختن. بهترین و قوی ترین روش دوخت دو سوزن سه سوزن که نقش بسیار مهمی در استحکام لباس ساز و محیط کار و حرکات دارد. در کارگران محترم باعث باز شدن درزها از محل اتصالات پارچه معمولاً در فاق شلوار می شود. بسیار رایج است که این مشکلات توسط همه چرخ خیاطی های صنعتی برای تولید لباس فرم ایجاد نمی شود.
بعد از دوخت لباس مرحله بعدی نصب انواع لوازم جانبی روی خیاط، دکمه خیاطی، اتوی خیاطی، برند خیاطی، برند خیاطی، بسته بندی است.
طبق فرم سفارش مشتری. به قسمت زنانه پیراهن کار و شلوار کار مجهز به دکمه پرس/پرس یا دکمه خیاطی چهار سوراخ و دو سوراخ منطبق با رنگ پارچه اطلاق می شود. بعد از آن مرحله بعدی این است کهلباس کار های تولید شده توسط اتو و بخار کارخانه پوشاک را با بخار و پرس گرم می کنند و تمام ردهای ریز داخل و خارج لباس با نیروی انسانی خارج می شود. چرخ های تمام اتوماتیک بافندگی تولید یکنواخت؛ نخ اضافی در طول دوخت حمل می شود. پس از این مرحله، لباس کار در کاورهای مخصوص یا سلفون بسته بندی شده و با درج سایز و تعداد در جعبه های مختلف ارسال می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.