پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

لباس کار طرح بوفالو

لباس کار طرح بوفالو که به کت دوخته شده اند از نظر ظاهری از مدل های لباس کار شیک و مد روز محسوب می شوند. لباس کار بوفالو در درجه اول توسط شرکت های خصوصی استفاده می شود که خواهان یک محیط کاربردی و کار دوستانه هستند.
مشخصات محصول
∗ پارچه لباس کار گاومیش از جنس نخ کجاره است که به دلیل وجود 100 نخ در پارچه می تواند یک لباس کار خنک برای فصل بهار و تابستان باشد. با یک ژاکت نخی گرم می توان این لباس کار شیک را در پاییز و زمستان پوشید. البته بنا به درخواست مشتری می توان برای استفاده مکرر و بهتر در زمستان، یک لایه پشم شیشه در طرح زمستانی لباس کار بوفالو دوخت.
∗ ژاکت کار بوفالو با دو جیب محکم در سینه می تواند نیاز مهندسان برای نگهداری دفترچه و خودکار را برآورده کند. طبیعتا مدل ژاکت بوفالو دارای دو سنجاق مخصوص در بازوی چپ است.
∗ در قسمت پایین کت کار دو جیب تعبیه شده است که به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز را در آن قرار دهید.
∗ لباس کار بوفالو عرق گیر است که از تعریق و تعریق در فصل بهار و تابستان جلوگیری می کند. به لطف این پارچه عرق، بوی بد عرق در داخل لباس کار از بین نمی رود و در هنگام تبادل هوا، احساس خنکی خاصی به فرد منتقل می شود.
در واقع این لباس کار از دو قسمت مجزا تشکیل شده است: ژاکت و شلوار.
جنس لباس از رشته کجره و قسمت داخلی آن توری است.
این محصول کیفیت پارچه و دوخت خوبی دارد و در رنگ های مختلف موجود می باشد.
کت دارای 6 جیب بزرگ جلو و 2 جیب سینه کوچک و 2 جیب دستی برای دسترسی آسان می باشد.
تهیه ابزار لازم به راحتی
علاوه بر این، شلوار دارای دو جیب در جلو، دو جیب در پشت و یک جیب در کناره است.
نحوه بستن کت با دو دکمه
∗ لباس کار بوفالو در سه رنگ خاکستری استخوانی، خاکستری آبی و سرمه ای به صورت کلی در تمام طول سال در فروشگاه اینترنتی لباس کار طراحان برتر آماده ارائه به مشتریان گرامی می باشد. این لباس کار دو تکه در چهار سایز مختلف M.L.XL.XXL ارائه می شود.
∗لباس کار طرح بوفالو یکی از محصولات تولیدی بهترین کارخانه طراحان لباس کار می باشد که می توان آن را به رنگ و سایز دلخواه مشتری با سفارش بالای 100 دست ساخت.
قیمت لباس کار تابستانی در ایمن صنعت ایران
مزایای لباس کار، کت و شلوار بوفالو
لباس کار بوفالو با داشتن رنگ های متنوع حتی به طور کلی به گروه های کوچک این امکان را می دهد که بسته به دسته کاری خاص یا وظیفه افراد گروه رنگ لباس خود را داشته باشند. به عنوان مثال، به مهندسان مونتاژ باید رنگ خاصی داده شود و به کارمندان بخش تولید نیز باید رنگ خاصی داده شود تا در اولین نگاه مشتری نظم ایجاد کنند.
در طرح دوخت سفارشی این لباس کار می توان نوع پارچه را برای مشتریان تعیین کرد. بسته به بودجه پیشنهادی برای مجموعه لباس کار یا برای دسته بندی خاص در نظر گرفته شده برای لباس کار، مشتری می تواند نوع پارچه را نیز تغییر دهد. پس از تعیین نوع پارچه و ویژگی های خاص آن می توانید برای اطلاع از قیمت لباس کار بوفالو با طراحان خبره دوخت ما تماس بگیرید و قیمت انواع لباس کار را در این صفحه مشاهده کنید.
جیب های تحت فشار از افتادن اقلام در حین کار جلوگیری می کند.
توری جاذب عرق از بوییدن لباس کار در حین فعالیت جلوگیری می کند.
لباس کار مهندسی بوفالو با پارچه فیلامنت ویسکوز
لباس کار بوفالو مظهر لباس کار گاه به گاه است و قطعاً پرفروش ترین در بازار تجهیزات ایمنی و لوازم جانبی است. لباس کار یکی از ملاک های کار فردی و گروهی محسوب می شود و برای اینکه فرد در کار خود موفق باشد باید در لباس کار راحتی و عملکرد خوبی داشته باشد. در حال حاضر انواع مختلفی از لباس کار در بازار کار در گردش است که یکی از بهترین آنها برند بوفالو است. در زیر با کاردستی دو قسمتی بوفالو و ویژگی های آن بیشتر آشنا می شویم.
ویژگی ها و مشخصات لباس کار Buffalo Engineering را بررسی کنید.
لباس کار مهندسی بوفالو لباس کار مهندسی و مدیریتی محسوب می شود. این محصول از نخ ویسکوز ساخته شده و در سایزهای متوسط ​​تا دو x بزرگ عرضه می شود. این لباس کار دو تکه بوفالو از ژاکت و شلوار تشکیل شده است. بوفالو این لباس کار مدیریتی و مهندسی را در رنگ های آبی سرمه ای، سرمه ای و خاکستری تولید کرد. یکی از مشکلات متعدد لباس کار، دوخت نامناسب و نامناسب است، بوفالو توجه ویژه ای به این موضوع داشته است و این لباس کار مهندسی بوفالو دارای دوخت قوی و با کیفیت است.
زیپ لباس کار اجرایی نیز نمونه باکیفیتی از نوع زیپ استخوانی است. با استفاده از لباس کار، کارگران می توانند در محل کار به خوبی یونیفرم و منظم شوند.
فروش ویژه لباس کار ساختمانی بوفالو
در این پکیج مشتریان را قادر می سازیم تا در سفارشات خود متن و لوگو را درج کنند و این خدمات را با حداقل هزینه ارائه می دهیم. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس کار بوفالو دو تکه با کارکنان ایمن صنعت ایران تماس بگیرید. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.