پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

لباس کار دوبنده لی

لباس کار جین
لباس های کار از کتان مجهز به سگک های پلاستیکی یا فلزی متعددی هستند که به کاربر اجازه می دهد بند لباس را با بدن خود تنظیم کند.
این لباس کار دارای طرح جیب مستطیلی است که دو جیب روی درزهای پهن این لباس قرار گرفته است.
اغلب، چون محیط کار با موادی مانند روغن و مواد شیمیایی سروکار دارد،
رنگ لباس کار جین خاکستری یا آبی تیره در نظر گرفته می شود، بنابراین کثیفی موجود در محل ظاهر لباس را از بین می برد.
اغلب این کت و شلوارها در محیط هایی لباس کار مانند شرکت های بزرگ صنعتی، کارگاه های خودروسازی، شرکت های پتروشیمی و کارگاه های تولید روغن استفاده می شوند.
در ضمن این محصول دارای سایز بوده و شامل سایزهای L, XL, XXL می باشد.
برای دوخت این لباس از نخ بادوام و رنگ روشن استفاده شده که ظاهر لباس کار را تحت تاثیر قرار می دهد.
همچنین دو دکمه در کناره لباس کار تعبیه شده است که وظیفه اصلی آن باز و بسته شدن لباس و سهولت در پوشیدن لباس است.
مشخصات کلی لباس کار جین
ساخته شده از پنبه مقاوم و بادوام
آزادی عمل بالایی دارد
ساخت ایران
دو نوع دوخت برای زیبایی ظاهری لباس وجود دارد
سگک، دکمه و جیب در قسمت های مختلف وجود دارد
مزایای استفاده از لباس کار جین
مقاومت بالای این محصول در برابر خوردگی
این محصول به خوبی بدن کارگران را می پوشاند و از این نظر حائز اهمیت است.
عملکرد بسیار خوب در محل کار
راحتی کاربر نیز از مزایای این لباس است.
این لباس را می توان برای فعالیت های الکتریکی، مکانیکی یا نقاشی استفاده کرد.

 لباس کار جین یکی از پرکاربردترین لباس های کار افراد در مشاغل مختلف است. بیشتر در بهار و تابستان استفاده می شود و برای زمستان توصیه نمی شود. قیمت خرید این نوع لباس کار را می توانیم از تولید کننده جویا شویم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
قیمت لباس کار جین
لباس های کار جین را می شناسید
مدل های مختلفی از لباس کار وجود دارد که با توجه به کار هر فرد و همچنین شرایط محیطی قابل انتخاب است. در واقع، لباس کار ابتدا توسط تولیدکنندگان سفارش داده می شود و سپس تولید می شود، زیرا کار هر فردی نیاز به لباس کار خاصی دارد و تولید یک لباس کار برای همه غیرممکن است.
یکی از پرکاربردترین نمونه های لباس کار، لباس کار دوبنده است که به دلیل راحتی و سبکی مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است. لباس کار دوبنده در بسیاری از محیط های کاری مانند کشاورزی و دامپروری، کارخانه ها و کارگاه ها و ... استفاده می شود.
جنس لباس کار برای هر شغلی بسیار مهم است، زیرا استفاده از پارچه بهتر در تولید لباس کار استحکام و طول عمر آن را افزایش می دهد، مشاغلی مانند آتش نشانی و جوشکاری نیاز به تولید لباس کار ضخیم دارد. و پارچه ضد حریق
لباس کار دوبنده از کتان، جین، پلی استر، فیلامنت تابیده و ... توسط تولیدکنندگان این محصول تولید می شود که افراد مختلف با توجه به سلیقه و کار انجام شده می توانند آن را انتخاب کنند. خودت سفارش بده
هزینه لباس کار جین
هزینه لباس کار جین
یکی از مسائل مهم در هنگام خرید هر کالا از جمله لباس کار، قیمت آن است و به دلیل قیمت آن، موارد امتناع یا تشویق از خرید کالا زیاد است.
قیمت جین در عمده فروشی های سراسر کشور نیز توسط تولیدکنندگان این محصول تعیین می شود و بسیاری از خرده فروشان حاشیه سود خود را بر اساس سفارش و فروش محاسبه می کنند.
قیمت پارچه جین بر اساس تعداد سفارش و تعداد دوخت تعیین می شود، بنابراین با افزایش تعداد استفاده شده، قیمت محصول به طور طبیعی کاهش می یابد.
لباس کار جین را از تولید کننده خریداری کنید.
همه تلاش می کنند تا بتوانند لباس کار مورد نظر خود را مستقیماً از تولیدکننده خریداری کنند، زیرا طبیعتاً خرید مستقیم از تولیدکننده باعث کاهش قیمت آن کالا می شود، البته همیشه اینطور نیست و در برخی موارد; نمایندگی های فروش قیمت ارزان تری ارائه می دهند. فراهم می کنند
از آنجایی که تولیدکنندگان بسیار کمی وجود دارند که می توانند لباس کار جین باکیفیت تولید کنند، به خصوص انواع دوبله این محصول، این امر اهمیت پیدا کردن یک تولید کننده لباس کار جین را برجسته می کند.
برای خرید لباس از کارخانه می توانید با تماس با سایت های اینترنتی و کارشناسان فروش ایمن صنعت ایران تولیدکنندگان مختلف، سفارش دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.