پارچه لباس کار 70 30
دستکش ایمنی نخی
جنس زیره کفش ایمنی عایق برق
تجهیزات ایمنی جوشکاری
لباس کار اطفای حریق
نکات مهم در لباس کار عایق برق
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

لباس کار راهداران

 لباس کار راهداران
ما فروشگاه‌های امنیتی را با دقت انتخاب کرده‌ایم که انواع کت و مانتو زمستانی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در فروشگاه به فروش می‌رسانند تا صاحبان مشاغل بتوانند مطابق با نیاز خود خرید کنند. یکی از این کاپشن ها یک ژاکت رنگارنگ است که برای حفظ امنیت مردم طراحی شده است. کار در محل کار مستلزم رعایت نکات ایمنی است. این به این دلیل است که خطرات محل کار افراد را بیش از هر جای دیگری تهدید می کند. و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به بار آورد.

استفاده از کلاه ایمنی، لباس کار و کفش ایمنی - اینها حداقل نکات ایمنی هستند که فرد باید در حین کار به آنها توجه ویژه ای داشته باشد. اما پوشیدن لباس کار برای مردم کمی سخت است و مردم هم فکر می کنند لباس کار است. انعطاف پذیری آنها را کاهش می دهد.
با توجه به شرایط کاری خاص کارگران و شرکت های مختلف به عنوان مثال مسائل ترافیکی، افراد ملزم به تهیه ژاکت زمستانی مخصوص هستند که گرمای مناسبی را در اختیار کارگر قرار داده و در شرایط مختلف و در ساعات مختلف از این محصول حمایت کنند. شما این کاپشن ضد آب با رنگ تیره و پارچه مرغوب ساخته شده است و استفاده از شبرنگ و پارچه ضد آب تمامی امکانات لازم را فراهم می کند.
مشخصات کاپشن جاده شبرنگ:
این کاپشن مهندسی ضد آب از پارچه مومی کره ای کاملا ضد آب و ضد باد بوده و از خیس و سرد شدن بدنه جلوگیری می کند. ضخامت آستر و پشم شیشه به کار رفته از نفوذ سرما به خوبی جلوگیری می کند و در هوای سرد فرد می تواند به راحتی در محیط کار باز به فعالیت ادامه دهد. آستر دوخته شده ژاکت مهندسی دارای درزهای محکمی است که به آن 3 دوخته می گویند.
کار جاده
کاپشن مسافرتی مشکی نارنجی به عنوان یک کاپشن کاری از نفوذ سرما به داخل جلوگیری می کند و گرمای لازم را برای بدن فراهم می کند.
جنس بیرونی این لباس متحرک از پارچه جودون کره ای ساخته شده است که در برابر آب بسیار مقاوم است. لایکو برای موادی با پشم شیشه استفاده می شود که به اندازه کافی ضخیم است، که می تواند به عنوان یک عایق عمل کند و از خروج گرمای بدن جلوگیری کند.
این دریچه عملکردی جاده به عنوان یک بادگیر عمل می کند و از ورود باد جلوگیری می کند.
رنگ نارنجی دید بهتری را فراهم می کند و راه راه های شب دید بسیار بالایی را در طول روز و شب فراهم می کند.
پارچه فایبرگلاس آن با توری نخی تزیین شده و تمامی دوخت ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
با استفاده از پارچه ها و مواد با کیفیت بالا و همچنین مقاومت بالا در برابر سرما و باران، این ژاکت جاده کاربردی برای کار در جاده ها و خیابان ها ضروری است.
این لباس کار وزنی در حدود 1170 گرم دارد و وزن مناسب آن مانعی برای پوشنده در انجام کار ایجاد نمی کند و فرد در طولانی مدت احساس سنگینی و خستگی نمی کند.
لباس زمستانی فوق در سایزهای L تا XXXL موجود است و یکی از پرکاربردترین لباس های فضای باز می باشد.
مانتو دنباله دار طرح جلو با باز و بسته شدن زیپ یقه اسکی کلاه مخفی در یقه باز برای استفاده.
این در راهسازی، راهسازی و غیره کاربرد دارد. و می توان از آن در هر جایی که نور کم یا ناکافی باشد استفاده کرد.

لباس خیابانی نوع خاصی از لباس های محافظ است که برای افزایش دید در نور کم یا از راه دور و کاهش خطرات ناشی از افراد نامرئی در مناطق باز طراحی شده است. انواع مختلفی از لباس های خیابانی وجود دارد، از جمله کت های خیابانی، جلیقه ها، پیراهن ها و شلوارهای خیابانی. لباس‌های باکیفیت اغلب از موادی ساخته می‌شوند که می‌توانند فرد را از باد و باران محافظت کنند. این لباس‌ها در سبک‌های مختلفی از جمله شورت‌های آستین‌های کوتاه یا بلند، کت‌های جلیقه‌ای و کت‌های ضدآب با کلاه‌دار وجود دارند و اغلب توسط افرادی که در فضای باز یا در مناطق تاریک و دور از دید کار می‌کنند پوشیده می‌شوند. این لباس ها را می توان با لباس های دیگر یا به تنهایی پوشید. پوشیدن این پیراهن فواید زیادی دارد از جمله:
کارمند را در معرض دیگران از جمله رانندگان در جاده، عابران پیاده، همکاران و کارفرمایان قرار می دهد و از تصادفات جلوگیری می کند.
از مردم در برابر باران، باد و غیره محافظت کنید. آنها در شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کنند.
مشاغلی که از این لباس ها استفاده می کنند عبارتند از کارگران راه آهن، کارگران فرودگاه، تکنسین های آمبولانس، دوچرخه سواران و موتورسواران، کنترل تردد و کنترل تردد.
جنبه های راه سازی
وسایل نقلیه جاده ای در انواع و رنگ های مختلف موجود است. برای ساخت این لباس ها از مواد مختلفی مانند پنبه، پلی استر و نایلون با توجه به شرایط آب و هوایی که افراد هنگام کار در خارج از منزل با آن مواجه می شوند، استفاده می شود. به عنوان مثال، برای هوای بارانی، توصیه می شود از یک ژاکت سالم با لایه بیرونی ضد آب استفاده کنید. برای آب و هوای طوفانی و محیط‌هایی با بادهای شدید، لباس‌های سنگین برای تندبادهای شدید مناسب است. و برای هوای برفی و سرد استفاده از ژاکت عایق لایه لایه بهترین گزینه خواهد بود.
لباس ها از رنگ های روشن ساخته شده اند و نوارهای فلورسنت کار شده تا نور را به خوبی منعکس کنند. این ویژگی باعث می شود افراد دیگر مانند رانندگان، عابران پیاده، همکاران و ... راحت تر بتوانند کارگر را ببینند و از حوادث احتمالی جلوگیری کنند. در انجام کار مردم مشکلی ایجاد نکنید، معمولاً مانتو خیابانی را کمی گشادتر عوض می کنند تا بتوانند لباس گرم بپوشند.
در مورد قیمت راهسازی
مانند همه لباس های کار، قیمت لباس کار جاده ای به عوامل زیادی بستگی دارد. شامل:
نوع متریال مورد استفاده در دوخت اورکات
کیفیت پارچه و مواد به کار رفته در ساخت آن
اندازه لباس مورد نظر
مقدار پارچه ای که برای ساخت کت استفاده می شود
ضد آب یا مقاوم در برابر حرارت باشد (ضد آب باشد)
تعدادی جیب و یک کت
برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید نوع اضافه کاری مورد نظر خود را در طراح دوخت بررسی کنید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش گلدوزی سفارشی با مشاور واحد فروش اورکت راهداری تماس حاصل فرمایید.
نحوه سفارش و خرید آثار خیابانی
علاوه بر قیمت مناسب راهسازی، کیفیت و کارایی بالا نیز از نکات مهم هنگام ثبت سفارش می باشد. شما می توانید مستقیماً از تولیدی ایمن صنعت ایران دیدن کنید، ویژگی های طراحی جاده را ببینید و با اطمینان خرید کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.